Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه قیمت رهن و اجاره از قیمت خریدوفروش مسکن تبعیت می‌کند، گفت: درطی این سال‌ها دولت از راهکارهایی برای کنترل شرایط بازار رهن و اجاره استفاده کرده اما چندان نتیجه‌بخش نبوده است.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از وام ودیعه مسکن، سقف افزایش اجاره‌بها و برخورد با مشاوران متخلف که هیچ‌یک تأثیراتی قابل‌توجه بر این بخش نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرا مشکل اصلی یعنی کمبود ساخت مسکن‌های متناسب با ذائقه امروزه مردم است بر سر جای خود باقی است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان خاطرنشان کرد: اما تدبیری که اخیراً شنیده می‌شود اجاره‌داری حرفه‌ای است که فعلاً در حد حرف بوده و اگر به‌طور صحیح هدایت شود نتیجه خوبی خواهد داشت.

جهانگیری اضافه کرد: این‌گونه‌که یکسری تسهیلات و امکانات برای ساخت مسکن در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده می‌شود و البته این مسکن‌ها باید فقط برای اجاره در اختیار مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این روش، روشی موفق است که سال‌هاست در کشورهای غربی اجرا می‌شود و در ایران هم اگر با زیرساخت‌های لازم و توجه به سلیقه و نیاز بازار هدف اجرا شود تأثیر خوبی خواهد داشت.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با بیان اینکه قیمت رهن و اجاره از قیمت خریدوفروش مسکن تبعیت می‌کند، اظهار کرد: طی این سال‌ها دولت از راهکارهایی برای کنترل شرایط بازار رهن و اجاره استفاده کرده اما چندان نتیجه‌بخش نبوده است.

کد خبر 585320

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دولت رهن و اجاره مسکن تولید مسکن کشورهای غربی وام ودیعه مسکن اجاره داری حرفه ای بازار رهن و اجاره قیمت رهن و اجاره در اصفهان رسول جهانگیری رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رهن و اجاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز پنجشنبه در جشن روز کارگر در واحد تولید کننده ترانس در زنجان افزود: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تأیید طبقه‌بندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و در حقیقت کارگران افسران جنگ اقتصادی هستند، اظهار کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر ادامه دار می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه ضمن قدردانی از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

مصطفی طاهری با تاکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، افزود: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از این فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، گفت: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

کد خبر 6094456

دیگر خبرها

  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود