Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار کامل آتش‌سوزی گسترده ناشی از واژگونی تانکر حامل سوخت در قم خبر داد و گفت: متاسفانه راننده این تریلی جان خود را بر اثر سوختگی شدید از دست داده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو از قم، حمید کریمی در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۵۷ دقیقه با اعلام حادثه آتش‌سوزی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم، اولین خودروی آتش‌نشانی در کمتر از ۱۰ دقیقه به محل حادثه رسید و نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و فعالیت‌های خود را آغاز و مشغول مهار آتش‌سوزی تریلر حامل سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: با توجه به این‌که مایعات قابل اشتعال روان شده بود، نیرو‌های امدادی با کمک لودر و ایجاد خاک‌ریز مانع از گسترش آتش‌سوزی شدند و آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده و نیرو‌های آتش نشانی توانستند عملیات خنک‌سازی تریلی مذکور را نیز انجام دهند.

سخنگوی آتش‌نشانی قم تصریح کرد: ۶ خودروی عملیاتی سنگین از آتش‌نشانی، دو خودروی آبرسان، ۴ خودروی حامل خاک از عوامل پشتیبانی شهرداری، ۴ خودروی آبرسان از شهرداری، لودر، بیل، خودرو‌های عملیاتی عوامل مرکز فرآورده‌های نفتی استان به محل این حادثه اعزام شدند و اطفای حریق تانکر حامل سوخت به صورت کامل انجام شد.

وی ادامه داد: با کمک جرثقیل‌های سنگین، خودرو به حالت اولیه خودش برگردانده شد؛ متاسفانه راننده این تریلی فوت شده بود و نیرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی پس از خارج کردن از خودروی آتش گرفته، آن را تحویل عوامل بهشت معصومه (س) دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اتش سوزی آتش نشانی اطفای حریق استان قم آتش نشانی حامل سوخت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی