Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردبیر ارشد پرس‌تی‌وی از ناکامی غرب در مانع‌تراشی ۱۵ ساله علیه این شبکه سخن گفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالگرد تأسیس شبکه جهانی پرس‌تی‌وی در 11 تیر، سید محمودرضا دریاباری، سردبیر ارشد این شبکه با اشاره به وظایف حساس سردبیران ارشد در شبکه پرس‌تی‌وی، افزود: تشخیص اهمیت خبر‌ها و شناخت سیاست‌های شبکه و تصمیم‌گیری سریع و به‌موقع در مورد نحوه پوشش خبر‌های مهم از چالش‌های اصلی تیم سردبیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به رقابت شدید میان رسانه‌های انگلیسی‌زبان در جذب مخاطب اشاره و بیان کرد: هدف اصلی پرس‌تی‌وی رقابت با شبکه‌های خبری مهم دنیا بوده و به نظرم در پاره‌ای از اوقات در سال‌های گذشته، پرس‌تی‌وی توانست در پوشش برخی اخبار خاص توجه رسانه‌ها و مخاطبان را جلب کند.

سردبیر ارشد پرس تی وی در ادامه به سنگ‌اندازی‌های غربی‌ها علیه پرس‌تی‌وی در بیش از 15 سالی که از عمر شبکه می‌گذرد، پرداخت و گفت: هرچه از فعالیت پرس‌تی‌وی گذشت، مخاطبان بیشتری به شبکه جذب شدند و به مرور زمان محدودیت‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و... بر این شبکه اعمال شد تا جایی که حتی اخیرا دامنه دات‌کام وب‌سایت شبکه را مسدود کردند و اکنون شبکه با دامنه دات‌آی‌آر در فضای وب قابل دسترسی است.

دریاباری افزود: محدودیت‌های اعمال شده بر وب‌سایت پرس‌تی‌وی در ادامه اقدامات سال‌های گذشته برخی کشور‌های غربی بر ضد رسانه‌های ایرانی و منطقه صورت گرفت که همه این‌ها در راستای فشار‌های سیاسی علیه ایران بوده است.

سردبیر ارشد پرس‌تی‌وی گفت: هرچند در این سال‌ها‏، تلاش‌های صورت گرفته تا از طریق برخی اقدامات تاثیرات این محدودیت‌ها به حداقل برسد که به نظرم این تلاش‌ها تا حدی موفقیت‌آمیز بوده است.

وی درخصوص عملکرد مجریان شبکه گفت: پرس‌تی‌وی در این سال‌ها بیشتر از مجریانی استفاده کرده که در واقع کار حرفه‌ای خودشان را در همین شبکه شروع کردند. این افراد توانستند قابلیت‌های بالایی را از خودشان نشان دهند.

دریاباری افزود: با توجه به مسائل مالی و محدودیت‌های دیگری که وجود دارد، به نظر من کیفیت مجریان قابل قبول بوده و توانستند در اجرای برنامه‌ها و بخش‌های خبری، نمره قبولی را کسب کنند.

وی در پایان درباره راهکار ارتقای عملکرد شبکه در سال کاری جدید گفت: به نظرم، بهبود عملکرد شبکه مستلزم این هست که اهمیت وجود چنین شبکه‌ای برای کشور، نزد مقامات عالی‌رتبه تبیین شود تا با تامین مالی بهتر شبکه از خروج نیرو‌های کاربلد جلوگیری شود و همزمان نیرو‌های متخصص و متعهد در داخل شبکه و خبرنگاران خوب در کشور‌های مختلف جذب شوند.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه پرس تی وی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سردبیر ارشد پرس تی محدودیت ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنا ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.
عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنا ۴ ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.
مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.
به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.
از همان دقائق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.
در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.
مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید که از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.
به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده است.

کد خبر 848928 برچسب‌ها دختران استان گلستان خبر مهم

دیگر خبرها

  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • اقرار مقام ارشد نظامی انگلیس به ضعف دفاعی این کشور در برابر حملات موشکی