Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@09:05:08 GMT

صعود جوکوویچ و احتمال رویارویی ۲ نابغه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۴۶۵

صعود جوکوویچ و احتمال رویارویی ۲ نابغه

نواک جوکوویچ شانس اول قهرمانی تنیس ویمبلدون با برتری مقابل حریفش راهی دور چهارم شد.

به گزارش ایمنا، در ادامه رقابت‌های تنیس ویمبلدون، نواک جوکوویچ بخت اول قهرمانی و دارنده ۳ عنوان قهرمانی ویمبلدون مقابل میومیر کمانوویچ از صربستان قرار گرفت و با امتیازهای ۶-۰, ۶-۳, ۶-۴ به پیروزی رسید تا رکورد ۳۳۰ برد را در گرنداسلم به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوکوویچ با این برد راهی دور چهارم شد.

جوکوویچ بعد از این برد، اظهارداشت: بسیار خوشحالم در موقعیتی هستم که می‌توانم در بالاترین سطح رقابت کنم و پیروزی‌های بیشتری در گرنداسلم کسب کنم. من به ثبات در این سطح افتخار می‌کنم.

آلکاراز نابغه جوان اسپانیایی هم مقابل حریفش پیروز شد تا راهی دور چهارم شود. وی در دیدار با اسکار اوته از آلمان با امتیازهای ۶-۳, ۶-۱, ۶-۲ به برتری رسید. وی در صورت برد حریف جوکوویچ در یک چهارم خواهد شد.

در دیگر دیدارهای روز گذشته دیوید گافین ۳ بر یک هامبرت را شکست داد، جان سینر با نتیجه ۳ بر صفر از سد جان ایسنر گذشت. امشب در ادامه رقابت‌ها رافائل نادال در دور سوم مسابقه خواهد داد.

منبع: فارس

کد خبر 585401

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نوواک جوکوویچ نواک جوکوویچ و کرونا مسابقات تنیس ویمبلدون ویمبلدون تنیس ویمبلدون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا

پیروزی فیورنتینا مقابل بروخه در لیگ کنفرانس اروپا و تساوی آتالانتا مقابل مارسی در لیگ اروپا سرانجام جایگاه سری آ در رنکینگ یوفا را ارتقا داد.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۰۲۳/۲۴، جدیدترین رنکینگ لیگ ها از سوی یوفا اعلام شد. با توجه به عملکرد 5 ساله تیم های هر کشور در مسابقات اروپایی، رنکینگ لیگ های داخلی مشخص می شود.

بعد از سال ها، سری آ در جمع دو لیگ برتر رنکینگ یوفا قرار گرفت و لالیگا به رتبه سوم سقوط کرد. لیگ برتر انگلیس همچنان با اختلاف در صدر رنکینگ بهترین لیگ های اروپا قرار دارد اما لالیگا در ادامه روند نزولی خود به  رتبه سوم سقوط کرد و رتبه دوم را به سری آ تحویل داد. در ابتدای فصل آینده و با حذف امتیازات فصل ۲۰۱۹/۲۰، سری آ بازهم اختلاف خود با لالیگا را افزایش خواهد داد.

جدول رنکینگ لیگ های اروپایی بر اساس سیستم امتیازدهی یوفا

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا