Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@22:35:54 GMT

نجات کوهنورد مصدوم در کوهستان تفتان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۴۶۹

نجات کوهنورد مصدوم در کوهستان تفتان

جلال هاشمزهی گفت: این کوهنورد بر اثر ارتفاع زدگی مصدوم و از حال رفته بود در ارتفاعات قله تفتان توسط تیم امداد نجات پایگاه کوهستان یادمان علی محبی از خطرات کوهستان نجات داده شد.

او گفت: با دریافت گزارش این حادثه از اتاق بحران در ساعت ۱۳ و ۱۰ دقیقه نجاتگران پایگاه امداد و نجات به محل اعزام و پس از دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمزهی گفت: این کوهنورد ۳۹ ساله قصرقندی قصد صعود به قله تفتان را با یک تیم ۶ نفره داشته که بر اثر ارتفاع زدگی بشدت دچار نارسایی اکسیژن شده و از حال رفته بود که پس از اعلام و دریافت گزارش حادثه توسط اتاق بحران جمعیت هلال احمر استان یک تیم ۷ نفره از نجاتگران کوهستان به محل اعزام و پس از دسترسی به مصدوم اقدامات اولیه انجام و به منطقه دره گل انتقال و تحویل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: عصر جمعه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفع‌ده به محل حادثه واقع در عبور ارفع‌ده اعزام شدند.

وی‌گفت: در این حادثه دو زن و هشت نفر مرد بر اثر واژگونی مینی بوس مصدوم شدند که توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند

اشکپور افزود: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

کد خبر 6096010

دیگر خبرها

  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • یک فوتی و یک مصدوم در واژگونی خودرو در طارم سفلی
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین