Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جام باشگاه‌های شهرستان ری در رده‌های مختلف به میزبانی روستای فیروزآباد در بخش قلعه نو در سالن ورزشی شهدای فیروزآباد برگزار شد و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات با ۲۲۹ کشتی گیر در قالب ۱۵ تیم از‌ نقاط مختلف شهرستان ری و در ۱۰ وزن مختلف به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است جام باشگاه‌های شهرستان ری به همت هیئت کشتی شهرری و با همکاری هیئت کشتی بخش قلعه نو در سالن ورزشی روستای فیروزآباد روز جمعه دهم تیر ۱۴۰۱ به پایان رسید و رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات اعلام شد و برگزیدگان این دوره از مسابقات به سطح مسابقات استانی راه خواهند یافت.

بنابراین گزارش، نفرات برتر ۱۰ وزن مسابقات کشتی آزاد نوجوانان باشگاه های شهرستان ری معرفی شدند و در پایان مسابقات؛ تیم برادران ساداتی با ۱۶۲ امتیاز مقام اول و تیم سیزده آبان با ۱۰۰ امتیاز مقام دوم را کسب کردند همچنین تیم سیدالکریم با ۸۴ امتیاز و تیم خانه کشتی سوریان با ۷۹ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

سالن ورزشی شهدای فیروزآباد با ظرفیت مناسب، امکان برگزاری مسابقات کشتی در سه تشک به طور همزمان را دارد و در واقع ۳ تیم داوری در کنار تشک‌های کشتی، این مسابقات را اجرا کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه های شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد