Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وقوع زلزله‌های متعدد ۶ ریشتری در هرمزگان تاکنون پنج کشته در پی داشته است و مسئولان از تخریب ۱۰۰ درصدی برخی منازل مسکونی خبر می‌دهند.

زلزله ۶.۱ ریشتری ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد روز شنبه «بندرخمیر» در استان را لرزاند. پس‌ازآن دو زمین‌لرزه دیگر بالای ۶ ریشتر استان را تکان داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، زمین‌لرزه نخست در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین‌لرزه در شهر بندرعباس هم احساس شد.

در پی وقوع زمین‌لرزه ۶.۳ ریشتری و دو زمین‌لرزه ۶.۱ ریشتری مردم شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرخمیر و بندرلنگه به خیابان‌ها آمده‌اند. آخرین آمارها حکایت از کشته شدن پنج نفر در جریان این زلزله دارد.

تیم‌های امدادی به منطقه اعزام‌شده و ارزیابان راهی روستاها شده‌اند. گفته می‌شود خسارت به منازل مسکونی در برخی مناطق ۱۰۰ درصدی است.

استاندار هرمزگان گفته است که تیم‌های مربوطه در حال وصل‌کردن برق‌ ۵۳ روستایی هستند که در مناطق کانونی زلزله قرار داشته‌اند. برق ۲۷ روستا وصل شده و برق دیگر روستاها نیز به تدریج وصل خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زمین لرزه بندر خمیر زلزله هرمزگان زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

طی مراسمی با حضور معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، در آستانه سفر امروز رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، طی مراسمی با حضور ابراهیم شاهرخیان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان کلنگ‌زنی شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری مراسم کلنگ‌زنی این شهرک مسکونی اظهار داشت: دادگستری کل استان هرمزگان در تلاش است، با تأمین مسکن و امکانات مناسب رفاهی برای کارکنان خویش و بهره‌برداری از طرح‌های ساختمانی و مسکونی، در کنار ارائه خدمات مطلوب قضائی به مراجعان، محیط سکونت مناسبی را برای کارکنان این مجموعه و خانواده‌هایشان فراهم سازد.

معاون مالی پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه این مراسم، ضمن استماع گزارش مسئولان دفتر فنی و مهندسی دادگستری کل استان و پیمانکاران پروژه برای اجرای مراحل ساخت و بهره‌برداری از این شهرک مسکونی، در جریان شرایط و نحوه احداث و واگذاری واحدهای مسکونی به متقاضیان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بلوار شهید رجایی بندرعباس احداث خواهد شد.

شهرک مسکونی کارکنان دادگستری استان هرمزگان شامل یک‌هزار و ۳۴۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 749720

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت