Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:24:19 GMT

یوونتوس نام رمزی را در فهرست بازیکنانش قرار نداد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۶۱۷

یوونتوس نام رمزی را در فهرست بازیکنانش قرار نداد

باشگاه یوونتوس هافبک ولزی‌اش را برای پیدا کردن تیمی جدید تحت فشار قرار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس فهرست بازیکنانش و شماره پیراهن آنها برای فصل 23-2022 را اعلام کرد که در آن نام آرون رمزی به چشم نمی‌خورد.

بازیکن 31 ساله ولزی در نیمه نخست فصل گذشته روزهای سختی را در یوونتوس سپری کرد و تنها سه بار در سری A به میدان رفت چرا که درگیر مصدومیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه به صورت قرضی به رنجرز پیوست و در آنجا اوضاعش کمی بهتر شد چرا که در 13 بازی‌اش برای تیم پایتخت اسکاتلند، دو گل زد و 2 پاس گل داد. با این حال رنجرز حاضر به تمدید قرارداد یا جذب قطعی رمزی نشد و او به یوونتوس برگشت. بانوی پیر هم اما دست رد به سینه رمزی زده و نام او را در فهرست بازیکنانش قرار نداده است. در واقع پیراهن شماره هشت که رمزی فصل گذشته به تن می‌کرد، هنوز به هیچ بازیکنی اختصاص پیدا نکرده است. به این ترتیب باشگاه یوونتوس تأیید کرد که رمزی جایی در برنامه‌های تاکتیکی ماسیمیلیانو آلگری برای فصل آینده ندارد.

آخرین گزارش‌ رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که باشگاه یوونتوس در نظر دارد با پرداخت غرامتی 4 میلیون یورویی به رمزی، قرارداد او را که یک سال دیگر از آن مانده فسخ کند  به این ترتیب از پرداخت حقوق 7 میلیون یورویی بازیکن ولزی معاف خواهد شد.

پیراهن نمادین یوونتوس به پوگبا می‌رسد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A یوونتوس سری A یوونتوس باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • طرح لو رفته عجیب از پیراهن سوم فصل ۲۵-۲۰۲۴ بارسلونا / عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد