Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابولفضل پاشایی روز شنبه در جلسه ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: از روند عملکرد برخی مسئولان ادارات در این زمینه راضی نبوده و تذکرات لازم را به آنان برای مقابله با ساخت و ساز های غیرمجاز داده ام.

وی با اشاره به راهکارهای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز افزود: برقراری گشت های مشترک بازرسی مستمر، موثر و استفاده از افراد سالم به منظور جلوگیری از تبانی با متخلفان، راهکارهایی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وظیفه من به عنوان فرماندار شهرستان، مطالبه گری بیشتر به منظور کاهش آمار تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان بوده و به طور قاطعانه به این وظیفه عمل می کنم.

فرماندار شهرستان بستان آباد در خصوص برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز نیز توضیح داد: مجموعه فرمانداری با همکاری دادگستری و دادستان، نیروی انتظامی و ادارات مربوطه شهرستان برای مقابله با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز عزم جدی داشته و نسبت به اجرای قانون با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

پاشائی تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند نسبت به صدور مجوزهای ساخت و سازها نظارت ویژه ای داشته باشند و اگر مسئولی بدون بررسی اقدام به صورت مجوز کند و نتیجه آن باعث ساخت و ساز غیرمجاز باشد، پاسخگو خواهد بود .

فرماندار شهرستان بستان آباد با تاکید بر لزوم برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز، افزود : در خصوص نظارت بر ساخت و سازهای شهرستان نباید غفلت و سهل انگاری صورت گیرد، زیرا تبعات بدی به دنبال دارد.

وی با اشاره به عزم جدی دولت در مبارزه با فساد و همچنین ساخت و سازهای غیرمجاز، افزود: با مسببان ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد .

وی با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز تبعات اجتماعی فراوانی دارد، گفت: مدیران شهری و روستایی ناظران اصلی ساخت و سازها در شهر و روستا هستند و سهل انگاری از سوی آنها پذیرفتنی نبوده و دست متخلفان و زمین خواران را باید قطع کنیم.

شهرستان بستان آباد در ۶۰ کیلومتری شرق تبریز به دلیل نزدیکی به مرکز استان و آب و هوای مطبوع، در ۲ دهه اخیر با حجم گسترده ای از تغییر اراضی کشاورزی و ساخت و سازی های غیرمجاز در آن مواجه بوده است؛ هر چند مجموعه نهادهای مسوول اقداماتی در مقابله با این پدیده انجام می دهند، اما به نظر می رسد این اقدامات جوابگو نبوده و پیشگیری در این زمینه کارآمدتر است.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری بستان آباد آذربایجان شرقی جلسه شورای اداری ساخت و سازهای غیرمجاز ساخت و ساز غیر مجاز ساخت و سازهای غیر ساخت و ساز بستان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود