Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:53:30 GMT

شرط جدایی هافبک برزیلی و واکنش به پیشنهاد استقلال

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۷۳۷

شرط جدایی هافبک برزیلی و واکنش به پیشنهاد استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه های برزیل از پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال با درخواست ساپینتو به باشگاه نائوتیکو برای جذب ژان کارلوس هافبک این تیم خبر دادند.

در همین رابطه نسلون مورا، مدیر برنامه هافبک برزیلی به احتمال جدایی این بازیکن 30 ساله از باشگاه نائوتیکو در مصاحبه با نشریه «ne10» برزیل، گفت: "ما نمی توانیم تضمین کنیم که ژان کارلوس تا پایان قرارداد با نائوتیکو می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر باشگاهی بیاید و دو میلیون یورو بپردازد، او از این تیم جدا می شود.

طبق گزارش های رسیده باشگاه استقلال از ایران پیشنهادی به ارزش 600 هزار دلار آمریکا (3.1 میلیون دلار برزیل) برای جذب هافبک قرمز و سفید ارائه کرد اما مدیر برنامه هافبک برزیلی نیلسون مورا، از این پیشنهاد بی اطلاع بود.

بدین ترتیب در وهله اول باشگاه استقلال به گفته مدیربرنامه این بازیکن برزیلی باید مبلغ 2 میلیون یورو برای فسخ قراردادش این بازیکن پرداخت. همچنین این مدیربرنامه از پیشنهاد باشگاه ایرانی ابراز بی اطلاعی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساپینتو هافبک برزیلی سرمربی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار