Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:06:01 GMT

قایدی به الکویت نه می گوید

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۹۴۹

قایدی به الکویت نه می گوید

به گزارش "ورزش سه"، از قرار معلوم باشگاه شباب الاهلی با وجود جدایی مهدی علی که فصل گذشته و در دور برگشت کمتر به مهدی قایدی بازی می داد، علاقه ای به حفظ این بازیکن ایرانی ندارد و در تلاش برای فروش قطعی و یا انتقال قرضی او به تیم اتحاد کلباء است؛ تیمی که رهبری آن در فصل جدید بازی ها بر عهده فرهاد مجیدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکویت صدرنشین لیگ برتر کویت هم خواهان بخدمت گیری مهدی قایدی است. این پیشنهاد از قبل وجود داشته و در دوره ای که مهدی قایدی به همراه تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نمایش های درخورتحسینی داشت الکویت در مذاکره با باشگاه استقلال خواهان بخدمت گیری این بازیکن شد اما باشگاه استقلال در نهایت ترجیح به فروش مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی گرفت.

در انتقال قرضی و حتی قطعی رضایت بازیکن هم شرط است و بعید به نظر می رسد مهدی قایدی به پیشنهاد باشگاه الکویت بله بگوید. او تمایل دارد بار دیگر زیر نظر فرهاد مجیدی فوتبال کند و پیش بینی می شود مقصد بعدی او باشگاه اتحاد کلباء باشد. حتی خبرهای رسیده حاکی از آن است این باشگاه تلاش می کند مهدی قایدی را به صورت دائمی از شباب الاهلی خریداری کند.

مهدی قایدی به واسطه نیمکت نشینی در ترکیب شباب الاهلی در دور برگشت بازی ها پیراهن تیم ملی را از دست داد اما امیدوار است با حضور درخشان در ترکیب تیم فرهاد مجیدی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی قایدی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات

به گزارش ورزش سه، او با این استوری ضمن اعلام شکایت از یک رسانه در این باره چنین نوشته است: دیگه سکوت نمی‌کنم، همه چیز قانونی توسط وکیلم داره پیگیری و انجام میشه.

در شایعه‌ای که چندی پیش در فضای مجازی وایرال شده بود، همسر سابق قایدی پیش از متارکه به مسائلی متهم شده بود که حالا او تصمیم گرفته به آنها واکنش نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده