Web Analytics Made Easy - Statcounter

" ایرج نیک پی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی بخشی از شهریه دانشجویان را به صورت وام پرداخت می کند و دانشجویان متقاضی می توانند از تسهیلات تحصیلی این دانشگاه بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه امسال جذب اعتبارات تسهیلات تحصیلی در این دانشگاه نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است اظهار داشت: امسال یک میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان تسهیلات در این راستا در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان جذب شده است و این در حالی است که این رقم سال گذشته ۱۲۵ میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک پی ادامه داد: سال گذشته ۱۰۰ درصد پرداخت وام دانشجویی در دانشگاه ثبت شده و امسال این میزان به ۱۱۰ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه هر دانشجو امکان چهار ترم بهره مندی از این تسهیلات را دارد، عنوان کرد: پرداخت تسهیلات دانشجویی علاوه بر اینکه کمک خوبی در زمینه  کمک هزینه تحصیلی دانشجویان است از طرفی کمک قابل توجهی در وضعیت مالی مراکز نیز به شمار می رود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: موعد بازپرداخت تسهیلات دانشجویی پس از فارغ التحصیلی دانشجویان است و در نیم سال دوم سالتحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حدود ۶۴۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه از این تسهیلات بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: سقف پرداخت تسهیلات دانشجویی در این دانشگاه یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از صندوق رفاه این دانشگاه است.

 اکنون ۱۵ مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد، که در این مراکز حدود هفت هزار دانشجو تحصیل می کنند.

برچسب‌ها دانشجو لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجو لرستان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی تسهیلات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

  آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در حاشیه بهره برداری از خوابگاه دانشجویی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با گرامیداشت روز معلم، اظهار داشت: امروز شاهد یک ارمغان و هدیه زیبای دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس بودیم.

وی افزود: امروز 28 واحد مسکونی متاهلی دانشجویی از طرف دانشگاه خلیج فارس به دانشجویان هدیه داده شد.
آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: این اقدام در رشد علم و فناوری، رفع دغدغه خاطر دانشجویی و گسترش فرهنگ ازدواج در سنین مناسب و جوانی جمعیت کمک می کند و هم مدل سازی جدید در عرصه نظام دانشجویی برای تشکیل زندگی حین تحصیل است.

وی با بیان اینکه اختصاص خوابگاه متاهلی دانشجویی برای دانشجویان جاذبه دارد، افزود: جلسه امروز نشان داد که چقدر برای دانشجویان جاذبه دارد که ازدواج کنند و در خوابگاه دانشجویی حضور داشته باشند و در دوران جوانی در فضای خانواده محور زندگی کنند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این طرح در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد و به گونه ای طراحی شده که هر سال بیشتر شود.

وی عنوان کرد: اگر آمار تاسیس خوابگاه متاهلی دانشجویی را ملاحظه کنیم می بینیم که در دو سال دولت اخیر به حجم و درصد بالایی از تعداد خوابگاه متاهلی ساخته شده است.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: این مهم نشان از اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در این عرصه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم