Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری و دهها زلزله و پس لرزه بامداد امروز شنبه در این استان خوشبختانه هیچ خسارتی به زیرساخت های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفتگو  با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: براساس بازدیدهای میدانی وگزارشات واصله خوشبختانه زیرساخت های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان متاثر از زمین لرزه بامداد روز شنبه هیچ گونه آسیبی ندیده و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلودهی و جداسازی شناورها با قوت و بدون وقفه درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع زلزله های پی درپی در شهرستان های غرب استان نیز گفت: زیرساخت های بندری این شهرستان نیز آسیبی ندیده و کارکنان واحدهای امدادی این اداره نیز به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان این شهرستان ها در کنار سایر نیروهای امدادی، هلال احمر و بسیج فعال شده و بادحضور در محل درحال خدمات رسانی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: تیمهای اعزامی از بندرلنگه تا حصول شرایط مطلوب در منطقه حضور داشته و درصورت لزوم و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آمادگی اعزام گروه‌های امدادی از دیگر بنادر استان به محل نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی