Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@09:52:04 GMT

آخرین آمار مصدومان زلزله هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۰۷۹

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تاکنون 5 فوتی در حادثه زلزله امروز داشتیم، یادآور شد: دو بیمارستان در حال آماده‌باش هستند؛ ضمن اینکه دارو و تجهیزات موردنیاز از بندرعباس به منطقه اعزام شده و تعدادی نیروی اورتوپد و اورژانس برای منطقه تامین شده. ناطقان: مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان بیان داشت: تاکنون 49 نفر مصدوم داشتیم که نیمی از این افراد از مراکز درمانی مرخص شده‌اند، البته دو مصدوم نیاز به کار تخصصی دارند که در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تاکنون 5 فوتی در حادثه زلزله امروز داشتیم، یادآور شد: دو بیمارستان در حال آماده‌باش هستند؛ ضمن اینکه دارو و تجهیزات موردنیاز از بندرعباس به منطقه اعزام شده و تعدادی نیروی اورتوپد و اورژانس برای منطقه تامین شده.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه 7 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در منطقه حضور دارند، متذکر شد: یک بالگرد در حال حرکت به منطقه است؛ ضمن اینکه دو دانشگاه شیراز 5 دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام کردند و یک تیم تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اعزام به منطقه اعلام آمادگی کرده‌ است. منبع: فارس برچسب ها: فوتی ها ، مصدومان ، زلزله هرمزگان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فوتی ها مصدومان زلزله هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟