Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای سلطانی، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی زر گفت: در این واحد که به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است ۴۰۰نوع محصول برپایه سلامت محور ونوآوربا بالاترین کیفیت مطابق استاندار‌های بین المللی تولید می‌شود.

او می گوید: خاصیت آنتی اکسیدانی و داشتن شیرین کننده‌های کم کالری وتاثیر گذار در رژیم غذایی از ویژگی‌های محصولات تولیدی این واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی زر گفت: این مجموعه بزرگ صنعتی و پژوهشی با تکیه‌بر توان و تخصص سرمایه انسانی خود، در راستای اجرای برنامه‌های توسعه و راهبردی برای دستیابی ایران به جایگاهی ممتاز در صنعت و تجارت غذای جهان وافزایش سهم صادراتی صنعت شکلات کشور درجهان راه اندازی شده است.

آقای سلطانی گفت: گروه صنعتی و پژوهشی زر با به‌کارگیری منابع انسانی متعهد، نوآوری در صنعت، توجه به حقوق مصرف‌کننده، کسب‌وکار حرفه‌ای اخلاق‌مدار، مجموعه‌ای پیشتاز، نوآور و قدرتمند در تولید باکیفیت و به‌روز در اقتصاد ایران محسوب می‌شود.

او ظرفیت تولید سالانه این واحد را ۳۰۰ هزارتن اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال ۵ هزار نفربه طور مستقیم فراهم شده است.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی زر گفت: مساحت کارخانه "زرکام" ۳۰۰ هزار متر مربع و با همت مهندسان و کارگران جوان این مرز و بوم، ساخته شده است.

سلطانی گفت: همه محصولات این کارخانه امکان صادرات و حضور در بازار‌های جهانی را دارد و با بزرگترین شرکت‌های چندملیتی، رقابت خواهدکرد و به انحصار آن‌ها پایان خواهد داد.

به گفته رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی زر  زنجیره تامین کامل گروه صنعتی " زر " از مزرعه تا سفره را پوشش می‌دهد و وجود شرکت‌های آرد زر، زرماکارون، سیلو‌های پیشرفته ذخیره سازی غلات، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات "High Tech" از خانواده شیرین کننده‌های طبیعی در یک مجموعه در دنیا کم نظیر است.

او می گوید: بهره برداری از کارخانه زرکام، تحولات بی سابقه‌ای در صنایع تبدیلی و بازرگانی در سطح ملی و کشور‌های منطقه درپی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات غذایی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم