Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:28:29 GMT

پلمب و تعطیلی ۲۱۳ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۲۰۷

پلمب و تعطیلی ۲۱۳ واحد صنفی متخلف در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علیرضا حسن پور افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، سنگین شدن جرایم مالی، تعطیلی، نصب بنر تخلف برای اجرای حکم را ناظر به شرایط جامعه برشمرده بر لزوم صیانت از حقوق مردم، برخورد قاطع و موثر با متخلفان و دیگر عوامل بی ثباتی بازار تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی استان از ۲۵ خرداد تا ۸ تیرماه جاری با گشت های مشترک به صورت مضاعف بر عملکرد واحدهای صنفی در سطح استان نظارت نموده و طی آن تعداد ۱۴۲ واحد صنفی متخلف در قزوین، تاکستان، بویین زهرا، البرز و آبیک را پلمب و جزای نقدی کرده و ۷۱ واحد صنفی استنکاف کننده از اجرای حکم را تعطیل و نسبت به نصب پلاکارد اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: بیشترین واحدهای متخلف پلمب شده مربوط به نانوایی، خواربار، پروتئینی و مهمترین واحدهای تعطیل شده شامل؛ بنکداری، فروش مرغ،  تخم مرغ و برخی فروشگاه های زنجیره ای است.

حسن پور خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات است و در رویکرد جدید با توجه به انتظار مردم در برخورد عملی و موثر با سوء استفاده کنندگان از شرایط جامعه، این طرح به صورت مستمر تا رسیدن به وضعیت پایدار بر بازار در سطح استان اجرا، با متخلفان و عوامل بی ثباتی بازار نظیر؛ احتکار، گران فروشی، اختفای کالای مورد نیاز مردم و... برخورد قاطعی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین بازرسی تعزیرات یارانه جراحی اقتصادی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو