Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار اباذر سالاری روز شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان افژود: هم اکنون نیروهای سپاه و بسیج و برخی ماشین‌آلات عمرانی و ساختمانی به مناطق احتمالی خسارت‌دیده اعزام شدند.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه از اعلام آمادگی این نیرو برای امداد رسانی به مناطق زلزله زده بخش مهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سردار علی عظمایی افزود: امکانات و تجهیزات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه آماده خدمات رسانی به مردم مناطق زلزله زده بخش مهران این شهرستان است.
وی بیان داشت: واحدهای مهندسی این نیرو نیز در آماده باش هستند تا در صورت نیاز دستگاه‌های مرتبط پای کار امدادرسانی بیایند.

زلزله های پی درپی بویژه ۶.۱ و۶.۳ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیر ماه - در بندر خمیر استان هرمزگان تاکنون ۳۹ مصدوم و ۵ فوتی بر جای گذاشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه و امدادرسانی به آنان گفت: دو نفر از مصدومان این زمین لرزه به دلیل شکستگی و گرفتگی ریه با چرخبال در حال انتقال از محل وقوع زلزله به بیمارستان شهید محمدی هستند.

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: برای کمک به حادثه دیدگان زلزله تاکنون ۶ دستگاه آمبولانس به همراه دارو ، اکسیژن، اتل، سرم وسایر تجهیزات و همچنین پزشک متخصص و پرستاران به محل وقوع زلزله بندر لنگه وبندر خمیر اعزام شده است.

۳۰۰ خانوار در چادرهای امدادی اسکان داده می شوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان که در محل وقوع زلزله روستای سایه خوش بندر خمیر حضور دارد گفت: بعد از وقوع زلزله نیروهای امدادی در محل برای امداد رسانی حضور پیدا کردند که پس از پایان عملیات جستجو و نجات، کار توزیع اقلام زیستی بین زلزله زدگان آغاز شد.

مختار سلحشور افزود: هم اکنون کار نصب چادر و اسکان موقت زلزله زدگان روستای سایه خوش بندرخمیر آغاز شده و قرار است ۳۰۰خانوار ضمن اسکان در چادرهای امدادی ، اقلام زیستی بویژه مواد اولیه وغذا بین آنان توزیع شود.

آخرین خبرها از وضعیت مناطق زلزله زده و امدادرسانی به مصدومان را در لینک زیر دنبال کنید:

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان زلزله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرمزگان زلزله مناطق زلزله زده وقوع زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان