Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:03:09 GMT

جزییات مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۱۲۹۷

جزییات مرگ عجیب ۲ مرد در پایتخت

کشف جسد در دریاچه چیتگر و مرگ مرد جوان ۲۰ روز پس از درگیری با سارقان، ۲ حادثه جنایی آخر هفته پایتخت بود.

به گزارش ایران، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه گذشته، افرادی که برای تفریح به دریاچه چیتگر رفته بودند با جسد مردی روی آب مواجه شدند.

با مشاهده جسد بلافاصله، مأموران اورژانس و پلیس راهی محل شده و موضوع به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد جسد متعلق به مردی ۲۷ ساله است.

از آنجا که مدارک هویتی و علت مرگ مرد جوان مشخص نبود، جسد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته دریاچه چیتگر و تحقیقات میدانی را صادر کرد.

یک ساعت بعد از این خبر، دومین گزارش به بازپرس کشیک ویژه قتل اعلام شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی به نام جمشید در بیمارستان جان باخته است.

خانواده وی به پلیس گفتند که ۲۰ روز قبل جمشید به میهمانی شبانه‌ای در سعادت‌آباد رفته بود. لحظاتی از میهمانی گذشته بود که جمشید به خیابان رفت تا به خودرواش سر بزند، اما ناگهان متوجه شد چند مرد جوان قصد سرقت خودرواش را دارند.

جمشید با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد و از مردم درخواست کمک کرد. به‌دنبال سر و صدا‌های مرد میهمان، سارقان سوار بر خودرو دیگری شده و قصد فرار داشتند، اما جمشید به طرف خودرو رفت و سعی داشت که جلوی خودرو را بگیرد.

سارقان که جمشید را مزاحم خود می‌دیدند، او را زیر گرفته و از محل متواری شدند. جمشید بعد از این تصادف به بیمارستان منتقل شد، اما ۲۰ روز بعد به علت شدت جراحات وارده جان باخت. به دستور بازپرس ساسان غلامی، تحقیقات برای دستگیری سارقان متواری ادامه دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد

به گزارش همشهری آنلاین، علی اکبر فسایی با بیان این که در دوره کنونی مدیریت شهری یعنی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا امروز، میزان جلوگیری از ساخت‌وساز و تخریب سازه‌های غیرقانونی احداث‌شده در حریم شهر تهران، معادل ۱.۵ برابر ۱۰ سال قبل از آن بوده است، عنوان کرد: در ۱۸ ماه ابتدایی دوره ششم مدیریت شهری تهران یعنی در نیمه دوم ۱۴۰۰ و در طول سال ۱۴۰۲، میزان برخوردها با ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم پایتخت نسبت به سال‌های پیش از آن به‌شدت افزایش پیدا کرد، زیرا تلاش و سختگیری شهرداری در این زمینه بسیار بیشتر شد. همین مساله باعث شد که متخلفان متوجه شوند که در دوره کنونی مدیریت شهری نمی‌توانند به‌راحتی دست به تخلف بزنند، زیرا این کار برایشان هزینه مضاعفی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل حریم شهر تهران ادامه داد: افزایش هزینه ارتکاب به تخلف ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم پایتخت باعث شد که میل به انجام این تخلف در میان سودجویان کاهش یابد و به همین دلیل در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد کمتر شدن ارتکاب به تخلف و در نتیجه، کاهش میزان برخورد با تخلفات مربوطه در حریم شهر تهران بودیم؛ به نحوی که آمار ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم پایتخت از ۸ هزار و ۶۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار و ۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش یافت. این در حالی است که در سال گذشته نیز مانند ۱۸ ماه نخست دوره کنونی مدیریت شهری، به‌شدت جلوی ارتکاب به تخلف ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شهر تهران را گرفتیم و سختگیری ما در این زمینه همچنان ادامه دارد.

او افزود: میل به تخلف ساخت‌وساز غیرقانونی در حریم تهران بیشتر مربوط به مناطق جنوب و جنوب غرب پایتخت است که البته ریشه این تخلفات عمدتا به وجود تداخلات مرزی بین تهران و شهرهای اطراف آن و تعارضات مربوط به اعمال مدیریت چندگانه بر بخش‌هایی از حریم پایتخت بازمی‌گشت، اما با ابلاغ طرح راهبردی حریم شهر تهران توسط استانداری، خوشبختانه این تعارضات برطرف شده و احتمال سوءاستفاده از قانون برای ساخت‌وساز در اطراف پایتخت توسط برخی سودجویان نیز کاهش یافته است.

کد خبر 847510 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهرداری سازمان نوسازی شهر تهران حریم شهر

دیگر خبرها

  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد