Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای میزبانی از تیم نساجی برای فصل آینده توضیحاتی داد.

سیف الله پور در خصوص اینکه آیا صحت دارد یکی از الزامات حمید مطهری سرمربی این تیم بازی در ورزشگاه وطنی است؟ گفت: اگر هم الزام او نبود، الزام باشگاه این است که بازی‌ها را در ورزشگاه وطنی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به هوادارانمان دلخوش هستیم. سال سختی پشت سر گذاشتیم و تنش بسیار زیادی داشتیم. بازیکنان اصلاً ریکاوری نمی‌کردند چون مدام در سفر بودیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی که با برنامه «تهران ورزشی» گفتگو می‌کرد، تاکید کرد: الان در حال آماده سازی ورزشگاه هستیم. من و حدادیان و اعضای هیات مدیره دغدغه داریم بازی‌های تیم نساجی آنجا برگزار بشود. امیدوارم مسئولان جهادی کار کنند تا ورزشگاه برای اولین بازی آماده بشود. البته امیدوارم اولین بازی میزبان نباشیم تا ورزشگاه آماده بشود.

سیف الله پور در پاسخ به این سئوال که آیا خوشبین است ورزشگاه وطنی به فصل بعد برسد؟ گفت: برای اولین بازی نه. اگر میزبان نباشیم فکر می‌کنم برای دومین بازی آماده باشد.

وی درباره آخرین وضعیت مسعود شجاعی برای ادامه کار در نساجی تصریح کرد: شجاعی بازیکن بزرگ و کاپیتان تیم ما است. دیروز با او جلسه‌ای داشتم مشکل خاصی نداریم. مسعود دوست دارد در نساجی بماند. ایوب کلانتری و حقیقی قراردادشان را تمدید کردند. فکر می‌کنم مسعود شجاعی از امروز در جمع بچه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 5528390

منبع: مهر

کلیدواژه: ایزد سیف الله پور تیم فوتبال نساجی مازندران مسعود شجاعی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تکواندو انتخابات فدراسیون فوتبال شهاب زاهدی حسن کامرانی فر فوتسال یحیی گل محمدی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!

به گزارش ورزش سه، مسعود شجاعی پس از پیروزی هوادار مقابل مس سونگون و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفتم فکر می‌کردیم بازی سختی باشد و واقعا همینطور بود. از زمانی که آقای کلانتری هدایت تیم مس سونگون را بر عهده گرفته‌اند، این تیم واقعا تغییر کرده و برای فوتبال بازی کردن برنامه دارند. ایشان قبلا هم در لیگ برتر جزو مربیان خوب بودند و فکر می‌کردیم که همینطور باشد. ما هم برنامه‌ریزی خاص خودمان را داشتیم و انتظار چنین اتفاقاتی را داشتیم، اما احساس می‌کنم بچه‌هایمان در دقایقی از روی شکم سیری بازی کردند وگرنه اختلاف بازی از نظر گل زده باید بیشتر از این می‌شد.

او در خصوص حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیمش توضیح داد: ما قصد این را داریم اما بازی دادن به جوان‌ها هم زمان خاص خودش را می‌طلبد و فلسفه خاص خودش را دارد. همانطور که ما دوست داریم در بازی بیلدآپ از عقب را انجام بدهیم، باید جوان‌ها را هم آرام آرام تزریق کنیم و نمی‌توانیم از اول این کار را انجام بدهیم. امروز از ۲۰ نفر لاین آپ ما، ۱۰ نفر از بچه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ و حتی زیر ۱۹ سال بودند و این برای ما به عنوان مربی باعث خوشبختی است و فکر می‌کنم باشگاه هم راضی باشد.

سرمربی هوادار در پایان گفت: خدا را شکر بچه‌هایی که وارد زمین شدند، جواب دادند. از این ۱۰ نفر، ۶ نفر وارد زمین شدند و بازی کردند و انتظارات ما را برآورده کردند، اما باز هم می‌گویم باید بهتر از این باشند. ما سعی می‌کنیم در هفته‌های آینده روی این مسئله کار کنیم که زود از این بازی ارضا نشوند و بتوانند دقایق بیشتری را بازی کنند و برای تیم مثمرثمرتر باشند.

دیگر خبرها

  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند