Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی، درگذشت تنها مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس محمد بابایی را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور آمده است:
باسمه تعالی
وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون
انتشار خبر درگذشت بانوی پرتلاش، مرحومه سبا بابایی (کونیکو یامامورا) والده مکرمه شهید محمد بابایی موجب تاثر فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت این مرحومه مکرمه را به ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان و همراهان ایشان از خداوند متعال طلب صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
این شهیده‌ی ژاپنی الاصل از زمان تقدیم شهید 19 ساله خود به انقلاب و دفاع مقدس، ترجمان و زبان گویای مظلومیت و صلابت رزمندگان جبهه نبرد حق علیه باطل در نزد مخاطبان داخلی و بین المللی بوده است. مرور خاطرات آن مرحومه در کتاب ارزشند "مهاجر سرزمین آفتاب" به وضوح حکایت از اخلاص و عشق این بانوی ژاپنی مسلمان شده نسبت به ارزش‌های والای دینی و انقلابی دارد.
بانوی بزرگواری که پس از شهادت فرزندش، در عرصه جهاد تبیین تا آخرین لحظه زندگی، سنگر روشنگری و بصیرت افزایی را رها نکرد و سرانجام به فرزند شهید خود پیوست.
بی شک اخلاص، مجاهدت و ولایتمداری مرحومه بابایی همواره الگو و نمونه‌ای مثال زدنی برای کنشگران و فعالان عرصه جهاد تبیین خواهد بود. روح پرفتوحش قرین رحمت الهی و میهمان صدیقه کبری سلام الله علیها، در جنت الاعلی باشد. انشاءالله

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، نوربخش عسکری اظهار کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین (مرحله دوم) به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در ۱۱ خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از امروز (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه جاری به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: ۶۳ نفر در این مرحله از آزمون، از ۱۵ دستگاه اجرایی (انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نوسازی مدارس و ورزش و جوانان، جذب می‌شوند.

کد خبر 6091330

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری