Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: برای رفع پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی، ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری در این امر شرکت فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روح‌الله ابوطالبی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان ضمن قدردانی از حمایت‌ها و نقش مهم و قابل تقدیر دستگاه قضا در خصوص صدور احکام در زمینه پیشگیری و رفع تخلفات شهری اظهار کرد: مباحث پیشگیری و رفع تخلفات شهری در خصوص پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی، توسط مأموران این اداره کل به صورت شبانه‌روزی در سطح شهر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای رفع پدیده‌های نازیبایی همچون تکدی‌گری و کارتن‌خوابی تمام ۱۲ دستگاه متولی باید همانند شهرداری در این امر شرکت فعال و مستمر داشته باشند تا بتوان برای رفع آن اقدام اساسی انجام داد.

سیدمحمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار کرد: نقش مؤثر مدیران در پیگیری درخواست‌ها و رفع نیازهای شهروندان توسط آنها بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: مدیر یک مجموعه با حضور خود در صحنه اجرا و مشاهده درخواست و مشکلات شهروندان از نزدیک، می‌تواند نقش بسزایی در رفع نیازها و ایجاد آرامش فکری در جامعه داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تاکید کرد: اگر کار شهروندان به کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری گره بخورد، مردم به‌دلیل اتلاف‌وقت زیاد و دیر رسیدن به نتیجه مطلوب، دغدغه و نارضایتی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای سرزده و به‌دور از هیاهو و سروصدا می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های مطلوب، تأثیر بسیاری داشته باشد، اضافه کرد: پیشگیری و رفع تخلفات شهری باید با قوت بیشتری نسبت به گذشته ادامه یابد و باید در حفظ موضوعاتی که در سطح مطلوب کار شده است، تلاش کرد.

کد خبر 585389

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان شهر اصفهان تکدی گری شیوه های تکدی گری شیوه های جدید تکدی گری کارتن خوابی پایان کارتن خوابی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری دادستان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیشگیری و رفع تخلفات شهری برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتای استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان (فتا) از واجدین شرایط برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد؛ علاقه‌مندان به همکاری و فعالیت در پلیس فتا می‌توانند با مدارک مورد نیاز به آدرس «اصفهان، بعد از سپاهان شهر، شهرک آزمایش، مرکز پلیس فتا استان اصفهان» مراجعه کنند.

کد خبر 749286

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است