Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمشیدی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه  در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از انفجار گاز شهری در بلوار باغستان انتهای بوستان ۱۳ مطلع شدیم که با حضور به موقع آتش نشانان افراد مصدوم خارج، و تحویل عوامل اورژانس شدند و نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این انفجار که در زیر زمین ملک ویلایی (حدودا ۶۰ متری) رخ داده و منجر به حریق و تخریب سقف ودیواره‌های ملک مذکور شده بود با تلاش آتش نشان مهار و اطفاء شد.

جمشیدی افزود: این انفجار دو مصدوم (مونث حدودا ۶۰ و ۱۵ ساله) برجای گذاشت.

وی گفت:برای امداد رسانی به این حادثه ۹ نفر نیروی عملیاتی به همراه ۳ دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه های ۱۳۰،۱۲۲،۱۰۹ به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حادثه انفجار آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند