Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:35:52 GMT

حضور متفاوت ویستابست در نمایشگاه چهاردهم

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۱۳۷

حضور متفاوت ویستابست در نمایشگاه چهاردهم

مسئولیت اجتماعی، جزء وظایف سازمان ها و شرکت های موفق و آینده نگر است که متاسفانه در ایران معمولا جدی گرفته نمی‌شود، اما امسال در چهاردهیمن نمایشگاه در و پنجره شاهد اقدامات متفاوت شرکت ویستابست در این حوزه بودیم.

در چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره 1401، گروهی از افراد ناشنوا از مجموعه‌های دستان گویا و آوای دستان با لباس های متحد الشکل که بر روی بعضی نام برند ویستابست و بر روی بعضی دیگر نام برند وینابست(پروفیل سری چهار چمبر که در سال 1400 توسط شرکت ویستابست ارائه شد) قابل مشاهده بود، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، با حمایت مجموعه ویستابست غرفه ای برای دو گروه دستان گویا و آوای دستان در نمایشگاه در و پنجره تخصیص داده شد که در روزهای برپایی نمایشگاه مذکور، محل حضور و بروز این عزیزان بود.

در روزهای برگزاری چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره، عزیزان ناشنوای دو گروه مورد اشاره، به صورت گروهی از غرفه های مختلف نمایشگاه بازدید کرده و سعی در برقراری ارتباط با ایشان از طریق حرکات دست داشته اند و نهایتا به رسم ادب، به افراد داخل غرفه ها کتاب هدیه می دادند.

حضور عزیزان ناشنوا و هنرمند، در کنار چهره‌های ورزشی ناشنوایان و همچنین هنرمندان ناشنوا، حال و هوای نمایشگاه امسال در و پنجره را متفاوت تر از گذشته کرد و در میان تعداد بالای صنعت گران، تولیدکنندگان، علاقمندان به این صنعت و مردم شاهد حضور زیبا و تاثیرگذار قشر توانمند و بی ادعای کشور یعنی افراد ناشنوا بودیم.

 

گفتنی است چندی پیش کاروان ناشنوایان ایران در المپیک ناشنوایان با کسب رتبه تاریخی چهارم در دنیا نشان داد که این قشر هم که از ناحیه شنوایی دچار معلولیت هستند، می‌توانند همچون برند بین‌المللی ویستابست برای کشور در خارج از مرزها افتخار کسب کنند.

این گزارش می افزاید که در حاشیه بازدید این عزیزان از غرفه های نمایشگاه و در زمان ملکوتی اذان ظهر، کلمات مقدسه اذان با زبان بدن توسط اعضای دو گروه دستان گویا و آوای دستان بسیار مورد توجه و تمجید بازدیدکنندگان و حاضران در نمایشگاه قرار گرفت.

محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ویستابست، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه در و پنجره خاطرنشان کرد که عزیزان دستان گویا و آوای دستان همواره در مراسم ها و موقعیت های متفاوت در کنار مجموعه ویستابست بوده اند و آشنایی و همراهی و همکاری با آنها به دهمین سالگرد مجموعه ویستابست در سال 1392 باز می گردد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور ویستابست مسوولیت اجتماعی ورزشکاران هنرمندان ناشنوایان حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور نمایشگاه در و پنجره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان

ایسنا/هرمزگان نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس با ۳۰ غرفه امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نمایشگاه سلامت در ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک، کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه امروز هفتم اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲ جهت بازدید عموم مردم دایر است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • حضور واحدهای تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران «اکسپو»
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو