Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان البرز با نماینده مردم کرج در مجلس دیدار و دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان البرز در جلسه‌ای با علیرضا عباسی، نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در پردیس حکیم فردوسی به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی این دانشگاه در ابتدای جلسه فعالیت‌ها و مأموریت‌های خود را تشریح کرد. جهاد تربیتی.
همچنین عرفان گلزاده، مسئول بسیج دانشجویی پردیس حکیم فردوسی با اشاره به ضرورت ورود جامعه انقلابی به مشکلات دانشگاه فرهنگیان، گفت: امروزه تربیت معلم در استان البرز در یک نقطه بحرانی قرار دارد، در واقع یک تهدید برای آموزش و پرورش و تربیتِ نیروی تراز انقلاب محسوب می‌شود که در صورت ورود جدی و جهادی میتواند تبدیل به فرصت شود.

گلزاده ادامه داد: رفع بحرانِ نیروی انسانی در استان البرز که به صورت ویژه درگیر این بحران است، نیازمند تامین فضای مناسب برای دانشگاه فرهنگیان است.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس حکیم فردوسی با بیان اینکه در استان البرز کمبود جدی فضای آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و عدم وجود امکانات کافی در این دانشگاه میتواند یک تهدید جدی برای تربیت معلم باشد، افزود: در شرایطی که ما تا سال ۱۴۰۶ در کشور نیازمند جذب ۵۸۰هزار معلم هستیم و با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب که تاکید بر جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان دارند، اگر بخواهیم در زمینه تامین نیروی انسانی گامی جدی برای تربیت معلم برداریم اولا نیازمند تامین فضای مناسب برای این دانشگاه هستیم و ثانیا باید به دنبال اصلاح روند گزینش و جذب دانشگاه فرهنگیان باشیم.

وی ادامه داد: در نتیجه به نظر می‌رسد ورود نمایندگان مجلس و مسئولین مربوط که می‌توانند روند رشد و توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان را تسهیل کنند، الزامی است.

گلزاده گفت: در دولت قبل با وجود تعطیلی دو ساله یدانشگاه‌ها و فضا‌های آموزشی به علت شیوع ویروس کرونا که فرصتی خوب در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان بود با کاهلی و سهل انگاری گامی برداشته نشد، اکنون در دولت و مجلس انقلابی انتظار دانشجومعلمان این است که مسئولین جدی‌تر و انقلابی پای کار دانشکاه فرهنگیان بیایند.

گلزاده در ادامه سخنان خود به موضوعاتی مانند تأمین نیروی انسانی، تربیت تخصصی اساتید دانشگاه فرهنگیان، لزوم اصلاح روند گزینش و جذب دانشجومعلمان، افزایش کارآمدی کارورزی‌های دانشگاه فرهنگیان، شفاف سازی صلاحیت‌های معلمی در برنامه‌ی دانشگاه فرهنگیان، تبیین برنامه‌های مجلس در حوزه سند تحول بنیادین و ... پرداخت.

در ادامه این جلسه مسئول بسیج دانشجویی پردیس خواهران به ذکر نکاتی درباره‌ی عدالت آموزشی و مطالبات در حوزه‌ی جهاد تربیتی آموزشی پرداخت.

در پایان علیرضا عباسی ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده در بسیج دانشجویی چند دقیقه‌ای راجع به شخصیت آیت الله بهشتی (ره) و اهمیت کار تشکیلاتی با دانشجومعلمان گفتگو کرد.

سپس به مطالبات و نکات دانشجویان پیرامون مسائل مطرح شده پاسخ و در مواردی قول پیگیری و همکاری داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز دانشگاه فرهنگیان البرز علیرضا عباسی دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • احمد مسجدجامعی: در اوایل انقلاب، بسیاری از مهم‌ترین مشاغل از جمله ریاست‌جمهوری، نخست‌وزیری و نمایندگی مجلس و استانداری بحق در اختیار معلمان بود/ از اقدامات نابخشودنی سال‌های اخیر، تغییر نام دانشگاه تربیت معلم است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • ادامه حمایت تشکل‌های دانشجویی از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه