Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر رحیمی سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی در این چند روز در قونیه به سر می‌برد تا کارهای مربوط به ثبت‌نام و اسکان ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها را انجام دهد اما وی امروز در گفت‌وگویی که با سایت کمیته ملی المپیک داشت اعلام کرد چند رشته از جمله دوومیدانی هنوز لیست اسامی خود را به سرپرست کاروان اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل تامل اینکه کمیته ملی المپیک برای معرفی ملی‌پوشان اعزامی رکوردی را مشخص کرده اما این فدراسیون هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده و در حالی که اسامی اعلام نشود امکان حذف این رشته وجود دارد. نکته دیگر اینکه در بین رشته‌های اعزامی کشتی و بسکتبال 3 نفره هم هنوز اسامی خود را به کمیته ملی المپیک اعلام نکرده‌اند.

کشتی به دلیل برگزاری مسابقه انتخابی هنوز تصمیمی برای نفرات اعزامی نگرفته است. قرار است انتخابی کشتی آزاد 19 تیر انجام شود، در کشتی فرنگی هم در برخی از اوزان هنوز تکلیف معلوم نیست و قرار است بین کشتی‌گیران انتخابی برگزار شود که می‌توان به وزن 130 کیلوگرم بین علی‌اکبر یوسفی و امین میرزازاده اشاره کرد.

کادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی با معرفی 2 تیم ورزشکاران را به مسابقات جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌کند و این احتمال وجود دارد در اوزانی که تکلیف مشخص است اسامی به کمیته داده شود و در بقیه اوزان انتخابی تکلیف را مشخص خواهد کرد چرا که در یکی دو وزن امکان جابه‌جایی اسامی وجود دارد. البته فدراسیون کشتی در هر وزن اسم 2 تا 3 کشتی‌گیر را قبلا اعلام کرده بود. کمیته ملی المپیک 5 تیرماه را فرصت نهایی برای معرفی اسامی اعلام کرده که از آن تاریخ یک هفته می‌گذرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی دوومیدانی کشتی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید