Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:27:52 GMT

بازگشت باشگاه اشتادسازه مشهد به عرصه تیم‌داری

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۳۴۱

بازگشت باشگاه اشتادسازه مشهد به عرصه تیم‌داری

ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل باشگاه اشتادسازه مشهد از بازگشت این باشگاه به عرصه تیم‌داری با تکیه بر بازیکنان بومی خبر داد.

سعید حسامی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشت باشگاه اشتادسازه به عرصه تیمداری اظهار کرد: با قدرت به عرصه تیم‌داری بازمی‌گردم اما با توجه به شرایط و تصمیمات هیات رئیسه تمرکز ما بر ورزش بومی استان برای استفاده از پتانسیل آن است چراکه چندین سال است تیم هندبال آقایان استان مغفول مانده‌ام ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید فراموش کنیم خراسان رضوی مهد هندبال کشور است و جای کار بسیاری دارد.

وی در خصوص ارتباط خود با فدراسیون پس از بازگشتش افزود: برخی گله‌ها از سمت من و فدراسیون وجود داشت اما خوشبختانه رفع شد و اکنون ارتباط خوبی با فدراسیون هندبال داریم. علاوه بر هندبال آقایان در تمام رده‌های سنی احتمالا در عرصه والیبال هم شروع به کار خواهیم کرد.

حسامی در خصوص عملکرد باشگاه اشتادسازه و حمایت‌ها از این باشگاه گفت: در گذشته تمرکز ما روی قهرمانی بود اما اکنون به دنبال تقویت پایه‌ها هستیم و یکی‌از برنامه‌های باشگاه برای آینده تشکیل پنج تیم هندبال در پنج رده سنی است.

وی ادامه داد: قبلا حمایتی آن‌طور که باید و شاید وجود نداشت که بخواهیم برنامه‌های زیادی را وارد ورزش کنیم اما امروز جهت تقویت پایه‌ها در رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای راه‌اندازی یک ساختار حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنیم.

حسامی در خصوص حمایت از بازیکنان خاطرنشان کرد: هر کس که وارد تیم اشتادسازه می‌شود عضوی از خانواده اشتادسازه بوده و سعی بر حمایت از او داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم هندبال زنان اشتاد سازه مشهد باشگاه اشتادسازه عرصه تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان برگزاری هفته نوزدهم از رقابت های سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، عصر امروز دوشنبه تیم صنعت مس کرمان با کسب یک پیروزی با ارزش سه هفته زودتر از پایان این مسابقات عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

کد خبر 6092402

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین