Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:55:30 GMT

فهرست کالاهای وارداتی جدید بزودی مشخص می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۳۷۲

فهرست کالاهای وارداتی جدید بزودی مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا فاطمی امین امروز در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: طی دو هفته گذشته با حمله‌های نرم افزاری به برخی از صنایع فولاد مواجه بودیم که همین مساله موجب شد که در مورد بروز اختلال در قرعه کشی خودرو نگران شویم.

وزیر صمت افزود: بنابراین شرکتی که نرم افزار ثبت نام خودرو را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از دور جدید ثبت نام خودرو، گواهی امنیت نرم افزاری دریافت کند و مجوزهای امنیتی را داشته باشد تا احیاناً مشکلی ایجاد نشود.

وی گفت: هیچ گونه اختلال امنیتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وجود نداشته و نامه نگاری معاونان وزارتخانه برای کسب مجوزهای امنیتی سامانه، به دلیل نگرانی از احتمال حملات سایبری بوده است.

فاطمی امین در مورد اینکه به جز خودرو دیگر واردات چه کالاهایی آزاد می‌شود، افزود: معیارها مصوب شده و به زودی کالاهایی که قرار است وارد شوند مشخص می‌شود.در واقع به زودی هم کالاهای ممنوعه مشخص می‌شوند که بر همین مبنا کالاهایی که می‌توانند وارد کشور شوند هم مشخص خواهد شد.

وزیر صمت در خصوص قیمت تمام شده خودرو، گفت: قیمت عرضه شده از سوی تولیدکننده در برخی از خودروها، پایین‌تر از قیمت فروش است بنابراین با کاهش قیمت تمام شده، زیان تولیدکننده نیز کاهش می‌یابد و تولیدکننده تشویق به افزایش تولید و عرضه می‌شود.

وی گفت: سال گذشته قیمت تمام شده برخی از محصولات بالاتر از قیمت فروش بود اما اکنون به دلیل افزایش تولید و به کارگیری ۵ مسیر برای کاهش قیمت تمام شده، این نرخ برای خودروسازان در حال کاهش است.

ادامه دارد

کد خبر 5528515 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: روز ملی صنعت و معدن صمت سید رضا فاطمی امین صنعت خودروسازی بورس مصرف برق بانک مرکزی بورس انرژی بازار سهام وزارت امور اقتصادی و دارایی بانک مرکزی ایران نهضت ملی مسکن روسیه سازمان امور مالیاتی قطعی برق قیمت سکه بهار آزادی پروازهای حجاج زلزله هرمزگان قیمت تمام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!