Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@16:41:29 GMT

مهمترین دغدغه پرسپولیس جذب مهاجم گلزن است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۴۴۲

مهمترین دغدغه پرسپولیس جذب مهاجم گلزن است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر محمدخانی درباره شرایط پرسپولیس و بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: پرسپولیس تا اینجا خیلی خوب بازیکن گرفته و بازیکنان باتجربه و باکیفیتی را جذب کرده است، ولی هنوز مدیران باشگاه برای اضافه کردن مهاجم خوب نتوانسته‌اند اقدامی انجام دهند، موضوعی که یحیی گل‌محمدی هم بارها به آن اشاره کرده است و مهمترین دغدغه او و تیمش جذب مهاجم گلزن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرسپولیس به یک مهاجم تکنیکی و یک تمام‌کننده ششدانگ نیاز دارد، کسی که بتواند مدافعان حریف را اذیت و موقعیت‌های گلزنی را تبدیل به گل کند. متأسفانه در یکی دو سال اخیر چنین مهاجمی در خط حمله پرسپولیس حضور نداشته است و من امیدوارم که پیش از شروع تمرینات بازیکنی که در حد پرسپولیس باشد به جمع بازیکنان اضافه شود، بازیکنی که بتواند با سایر بازیکنان هم هماهنگ شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن موردنظر باشگاه پرسپولیس در تیررس استقلال

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به خداحافظی سیدجلال حسینی و حضور کاپیتان سرخپوشان در کادر فنی این تیم، تصریح کرد: خداحافظی تلخ‌ترین اتفاقی است که برای هر فوتبالیستی می‌افتد. ما مشابه سیدجلال حسینی در فوتبال‌مان کم داریم. او بازیکنی بود که هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی مثل یک فرمانده حضور داشت و در خدمت تیمش بود. امیدوارم که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس، همچون دوران بازی‌اش در مربیگری‌ هم موفق باشد و بتواند همچنان یک مهره تأثیرگذار در فوتبال ما باشد. مدیران باشگاه پرسپولیس باید از سیدجلال به بهترین شکل استفاده کنند و امیدوارم تجربیات او در کادر فنی هم مثمرثمر باشد.

محمدخانی در پاسخ به این سؤال که افزایش رقم قرارداد بازیکنان درست است یا خیر، یادآور شد: با توجه به تورمی که در کشور با آن روبه‌رو هستیم این موضوع طبیعی است. وقتی قیمت برنج و گوشت و ... بالا می‌رود، مسلم است که رقم قرارداد بازیکنان هم افزایش پیدا می‌کند. البته یک مقدار بیش از حد رقم قراردادها افزایش پیدا کرده است و باید کمی متعادل‌تر شود. این موضوع می‌تواند به مرور زمان باعث بدآموزی هم شود. وقتی صحبت از قراردادهای میلیاردی می‌شود ممکن است این تصور را در خانواده‌ها ایجاد کند که فرزندان‌شان را تشویق به حضور در فوتبال کنند تا راحت‌تر به پول برسند در صورتی که چنین شرایطی وجود ندارد و ممکن است تعداد کمی بتوانند در سطح اول فوتبال ما چنین مبالغی را دریافت کنند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که با خریدهای جدید پرسپولیس، میانگین سنی سرخپوشان بالا رفته است، خاطرنشان کرد: بله همانطور که همه صحبت از خریدها و موفقیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات می‌کنند، نباید از این موضوع غافل شد که میانگین سنی سرخپوشان بالا رفته و ممکن است در طول فصل تیم گل‌محمدی را با مشکل روبه‌رو کند. به عقیده من پرسپولیس باید از اولین دیدار روی امتیازات مسابقات به ویژه دیدارهای خانگی حساب کند. حریفان پرسپولیس مثل استقلال، گل‌گهر و سپاهان و ... بازیکنان جوان خوبی در اختیار دارند، در صورتی که پرسپولیس بازیکنانی مثل علی شجاعی و محمد شریفی را هم از دست داده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1146256 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد: این همه هزینه و پول‌های میلیاردی خرج می‌شود، اما هیچ چیزی در زمین مسابقه نه در بازی استقلال و تراکتور دیدم و نه در بازی پرسپولیس و سپاهان مشاهده کردم. من به جز حاشیه در این بازی چیزی ندیدم. شاید به خاطر فضای مجازی است و در زمان‌های قدیم به این صورت نبود و  بازیکنان به هر صحنه‌ای واکنش نشان می‌دادند. به نظرم فدراسیون فوتبال هر کسی که اعتراض بیجا می‌کند محرومیت سنگین برایش در نظر بگیرد و فرقی نمی‌کند چه تیمی باشد.  

بازی پرسپولیس و سپاهان بار فنی نداشت 

او افزود: بازی که می‌توانست ۶ امتیازی باشد و قهرمان فصل را مشخص کند فقط حاشیه داشت و بار فنی نداشت. به نظرم کارشناسان فوتبال نمی‌توانند بگویند از بازی پرسپولیس و سپاهان و حتی دیدار تراکتور و استقلال  لذت فنی بردند. به هر حال هر ۲ بازی می‌توانست در قهرمانی این فصل تاثیرگذار باشند، اما هر ۲ بازی آن طور که باید و شاید از آب در نیامد. البته تیم سپاهان در ۱۰ دقیقه پایانی می‌توانست برنده باشد با توجه به اینکه پرسپولیس ۱۰ نفره شد. به هر حال هر ۲ تیم پرسپولیس و سپاهان  که موقعیت قهرمانی داشتند هر ۲ تیم امتیاز از دست دادند.  

بازیکنان پرسپولیس و سپاهان فقط به حاشیه پرداختند 

اصلانیان درباره اخراج عالیشاه را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به هر حال صحنه آهسته نشان داد که عالیشاه  با دست دابو بازیکن سپاهان را  لمس کرد و آئین نامه فیفا می‌گوید لمس کردن حریف جریمه دارد. بازیکنان بیشتر از اینکه به فوتبال اهمیت بدهند همه دقایق بازی به حواشی می‌پرداختند و برای هر توپی اعتراض می‌کردند. این‌ها باعث می‌شود فشار به داور زیاد شود و به نظرم داور مسابقه بیشتر از اینها می‌توانست کارت بدهد.  

بازی با سپاهان سنگین ترین دیدار پرسپولیس روی کاغذ بود 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان خیلی راحت فرصت صدرنشینی را از دست دادند، گفت: بله، البته بازی سنگینی بود و از ۶ بازی باقی مانده، دیدار با سپاهان سنگین‌ترین بازی پرسپولیس روی کاغذ بود. همچنین پرسپولیس در این بازی از پیش برنده نمی‌توانستیم تلقی کنیم، چون سپاهان هم بسیار پرمهره بود و این تیم هم فرصت داشت این بازی را پیروز شود و حتی به جدول هم برگردد، چون ۱۵ امتیاز هنوز باقی مانده است. به هر حال ۵ بازی باقی مانده است و باید ببینیم کدام تیم لغزش دارد و از بین سرخابی‌ها کدامیک می‌تواند از امتیازات باقی مانده استفاده کند.

اوسمار نمی تواند از لحاظ فنی و انضباطی سوار بر بازیکنان باشد 

او خاطر نشان کرد: به نظرم نقش اوسمار خیلی مهم است. با توجه به اینکه پرسپولیس  از  جام حذفی کنار رفت این نشان می‌دهد که  این مربی برزیلی هنوز نمی‌تواند بازیکنانش را از لحاظ روحی و روانی تقویت کند و رختکن تیم را کنترل کند، چون تجربه لازم را ندارد. اوسمار نمی‌تواند بازیکنانش را کنترل کند و این به موضوع انتخابش از سوی بازیکنان برمی گردد. با توجه به اینکه بازیکنان بزرگ در انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی نقش داشتند به خاطر همین او نمی‌تواند از لحاظ روحی، روانی، فنی و انضباطی  بر بازیکنان سوار شود.  

اصلانیان درباره اینکه شانس کدامیک از تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی بیشتر است، گفت: چند بازی مانده است و باید ببینیم کدامیک از این ۲ تیم می‌توانند امتایزات را جمع کنند. به هر حال فاصله امتیازات تنگاتنگ است و یک برد و یک باخت می‌تواند رتبه‌ها را جابه جا کند.  

اتفاقی نیفتاد تا عملکرد بیرانوند را ارزیابی کنیم 

اصلانیان درباره عملکرد بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم اتفاقی نیفتاد تا عملکرد بیرانوند را بسنجیم، چون آن توپی که بازیکن سپاهان در دقیقه آخر با ضربه سر زد، بیرانوند واکنشی نشان نداد و از  کنار دروازه به بیرون رفت. هر چند که اگر در چارچوب بود بیرانوند نمی‌توانست بگیرد، چون فاصله اش با توپ زیاد بود.  

بازیکنان نساجی  با حضور الهامی انگیزه پیدا کردند 

او درباره اینکه بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم نساجی است، گفت: تیم نساجی هم بازی اش برابر تیم ذوب آهن را پیروز شد. از زمانی که  ساکت الهامی به تیم نساجی آمده اتفاقاتی در این تیم افتاده و انگیزه پیدا کردند و قطعا جلوی پرسپولیس به خاطر اینکه بازی پخش مستقیم است، خودشان را بیشتر نشان می‌دهند و تمام توان خود را می‌گذارند. البته پرسپولیس سخت‌ترین بازی اش با سپاهان بود و  اگر بازیکنان می‌خواهند قهرمان شوند باید بقیه بازی‌ها را پیروز شوند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری