Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@14:58:01 GMT

پرسپولیس هم موافق قانون سقف قرارداد شد!

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۵۱۱

پرسپولیس هم موافق قانون سقف قرارداد شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ظاهرا باشگاه پرسپولیس هم موافقت خودش با قانون سقف قرارداد که به صورت بسته پیشنهادی از سوی سازمان لیگ برتر ارائه شده بود را اعلام کرده است.

همین هفته قبل بود که حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ از اینبسته پیشنهادی حرف زد و اعلام کرد که اگر باشگاه های لیگ برتری موافق باشند راهکارهایی وجود دارد برای اینکه سقف قراردادها رعایت شود و باشگاه ها با بازیکنان خارج از این سقف قرارداد نبندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ نصیرزاده سرپرست کمیته تدوین و تطبیق فدراسیون فوتبال با اشاره به این اتفاق گفته است:«14 باشگاه لیگ برتری موافقت خودشان با این پیشنهاد را اعلام کرده اند و فقط نامه موافقت دو باشگاه استقلال و مس به سازمان لیگ نرسیده است.»

نصیرزاده در حالی این حرف را می زند که با این حساب تیم هایی مثل پرسپولیس و سپاهان هم با این طرح موافق هستند.جالب تر اینکه پرسپولیس بیشتر خریدهای خودش را کرده است و احتمالا موافقت این باشگاه برای سال آینده باشد!

251 251

کد خبر 1647108

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403