Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@03:16:57 GMT

میزان خسارات وارده در پی زلزله بامداد شنبه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۲۵۲۶

میزان خسارات وارده در پی زلزله بامداد شنبه هرمزگان

احمد مرادی به ارائه توضیحاتی درباره میزان خسارات وارده در پی زلزله ۶.۱ ریشتری که ساعت ۲:۰۲ بامداد امروز شنبه در مناطق مرزی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه به وقوع پیوست، پرداخت و گفت: در پی این حادثه، روستای ۴۰۰ خانواری سایه‌خوش از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر لنگه بصورت ۱۰۰ درصد تخریب شده و از این حادثه تاکنون ۵ فوتی و بیش از ۴۰ مصدوم به جای مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بازدید میدانی که انجام دادیم، در روستاهای مجاور نیز میران تخریب زیاد است.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های امدادی در این روستا خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های حمایتی در این روستا مستقر شده‌اند؛ همچنین استاندار و نمایندگان هرمزگان و مدیران استانی با حضور در روستای سایه‌خوش و روستاهای اطراف در تلاشند تا مشکلات ایجاد شده را برطرف نماییم.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس اظهار کرد: در پی وقوع زلزله برق بخش‌هایی از مناطق زلزله زده قطع شده و آنتن‌دهی خطوط تلفن‌همراه با مشکلاتی مواجه شده است./ منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: خسارات زلزله زلزله هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم