Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، در نخستین روزهای ماه ذی‌الحجه و به‌مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت فاطمه الزهرا(س) و امام علی(ع) ،طی مراسم جشن عقد یک زوج جوان و در جشن محلی که در محل زندگی سه تن از نوعروسان شهرستان بابل برپا شده بود، با حضور خادمیاران کانون بانوان و خانواده جوانان و نوجوان رضوی بابل، با هدیه متبرک به حرم امام رضا(ع) از این سنت حسنه به‌طور شایسته از آنها تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این امر خداپسندانهِ تجلیل و آسان‌سازی راه تشکیل خانواده برای جوانان، کانون بانوان و خانواده و کانون جوانان و نوجوانان به روستای درزی‌کلای آخوندی رفته و به نیابت امام مهربانی‌ها و عیدانه این روز فرخنده، با هدایای متبرک رضوی به نوعروسان، این جشن به شمیم عطرخوش رضوی معطر شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: جشن ازدواج روز خانواده میلاد حضرت فاطمه زهرا س امام مهربانی ها نوعروسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست که با حضور پرویز امینی نویسنده و صاحب اثر مجموعه «کودکی نامداران» برگزار شد، کارشناسان و مربیان مراکز کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی