Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه هافبک لایپزیش قصد جدایی از این باشگاه را دارند

بایرن مونیخ به واسطه یولیان ناگلزمان علاقه زیادی به جذب کنراد لایمر دارد اما حاضر نیست تا رقم درخواستی لایپزیش را بپردازد.

طرفداری | به گزارش بیلد، بند خرید 35 میلیون یورویی کنراد لایمر دیروز منقضی شد. اکنون نیز بایرن مونیخ و لایپزیش در حال مذاکره سر مبلغ انتقال این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لایپزیش خواهان 30 میلیون یورو برای فروش بازیکنش است اما در طرف دیگر، بایرن نمی‌خواهد پیشنهادی بیش‌تر از 20 میلیون یورو به لایپزیش ارائه دهد. لایمر نیز دیگر نمی‌خواهد در لایپزیش باقی بماند و قصد دارد برای تجربه چالشی جدید به مونیخ نقل مکان کند. یولیان ناگلزمان نیز به طور واضح به سران بایرن اعلام کرده که برای فصل آینده به کنراد لایمر نیاز دارد. ناگلزمان عامل اصلی علاقه بایرن مونیخ به لایمر به حساب می‌آید.

بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کنراد لایمر

عزم لایپزیش برای فروش کنراد لایمر به تیمی غیر آلمانی

همچنین به نقل از کری هاو از اشپورت آینس، کنراد لایمر می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. بایرن نیز ارزش این هافبک را 20 میلیون یورو می‌داند اما تاکنون پیشنهاد رسمی به لایپزیش ارائه نداده است. حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن عجله‌ای برای بستن قرارداد لایمر ندارد زیرا می‌داند از آنجایی که قرارداد او سال آینده به پایان می‌رسد، لایپزیش زیر فشار قرار دارد. با این حال اولیور مینتسلاف مدیر عامل لایپزیش نمی‌خواهد تا بازیکن‌شان را به بایرن مونیخ بفروشند. برخی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس نیز به کنراد لایمر علاقه‌مند هستند اما خود بازیکن، بایرن را به دیگر گزینه‌های پیش رویش ترجیح می‌دهد و مصمم است تا دوباره زیر نظر یولیان ناگلزمان بازی کند.

دیگر اخبار نقل و انتقالاتی لایپزیش

به نظر می‌رسد که کنراد لایمر تنها هافبکی نیست که قصد دارد لایپزیش را در این پنجره تابستانی ترک کند. به گزارش بیلد، اورتون و لیدز یونایتد به جذب تایلر آدامز علاقه دارند. لایپزیش نیز انتظار دارد تا از فروش بازیکنش مبلغی در حدود 12 تا 15 میلیون یورو به دست آورد. با اینکه هنوز 3 سال دیگر تا پایان قرارداد آدامز با لایپزیش باقی مانده است اما از آنجایی که دومنیکو تدسکو مشکلی با جدایی او ندارد، این هافبک می‌تواند لایپزیش را ترک کند. آمادو هایدارا نیز در لیست فروش لایپزیش حضور دارد. اخیرا بند خرید 37 میلیون یورویی این بازیکن 24 ساله به پایان رسیده است. قرارداد هایدارا با لایپزیش تا سال 2025 اعتبار دارد.

لایپزیش نیز قصد دارد از درآمد‌های به دست آمده از فروش این بازیکنان برای انجام دیگر نقل و انتقالاتش استفاده کند. این باشگاه به جذب الکس کرال هافبک اهل جمهوی چک اسپارتاک مسکو علاقه دارد. اما لایپزیش در این راه باید با هرتابرلین که علاقه زیادی نیز به این بازیکن دارد، رقابت کند. گفتنی است که کرال فصل گذشته به صورت قرضی در وست هم بازی می‌کرد و حال با استفاده از قوانین فیفا، قراردادش را با اسپارتاک مسکو که تا سال 2023 اعتبار داشت به حالت تعلیق درآورده است. همچنین اورکون کوکچو هافبک ترکیه‌ای فاینورد نیز در لیست لایپزیش قرار دارد. اما از آنجایی که قرارداد کوکچو با فاینورد تا 3 سال دیگر اعتبار دارد، به همین خاطر انتقال ارزانی برای لایپزیش نخواهد بود. همچنین این باشگاه آلمانی در راه جذب کوکچو 21 ساله باید با آرسنال، سویا و لیون نیز رقابت کند.

اخبار داغ 

پست اینستاگرامی برانکو برای سید جلال حسینی علی فتح الله زاده: آقای آجورلو، نگذار وریا غفوری از ریل خارج شود! انتقاد کریستین ویری از الگری: ولاهوویچ، کیه زا و دی ماریا قدرتمند هستند اما بهتر است فوتبال بازی کنند قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا به پایان رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنراد لایمر بایرن مونیخ میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم