Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد با حضور ۱۰۰ مجری از سراسر کشور از یازدهم تا سیزدهم تیرماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست از بنیاد برکت، مرتضی نیازی درباره اهداف تشکیل شبکه مجریان و تسهیل‌گران بنیاد برکت توضیح داد: شبکه مجریان و تسهیل‌گران برکت به عنوان گسترده‌ترین شبکه در سطح کشور با هدف ایجاد یک حلقه واسط میان حاکمیت و مردم تشکیل شده است و راه‌اندازی طرح‌های اشتغالغزایی در مناطق محروم و روستایی از طریق این شبکه پیگیری و انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با اشاره به ویژگی‌های مجریان اشتغال‌زایی اظهار داشت: این مجریان از جنس مردم هستند و از میان افراد توانمند بومی هر منطقه انتخاب می‌شوند. حداقل مدرک تحصیلی آن‌ها لیسانس است و پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و پشت سرگذاشتن آزمون‌های مختلف برگزیده می‌شوند.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با بیان اینکه مجریان اشتغال‌زایی این بنیاد به صورت شبکه‌ای کار می‌کنند و در قالب یک ساختار بوروکراتیک دولتی فعالیت ندارند، خاطرنشان کرد: هر ۱۰ تسهیل‌گر بنیاد برکت زیر نظر و تحت هدایت یک مجری فعالیت می‌کنند و به طور متوسط در هر ۱۵ روستا یک تسهیل‌گر حضور دارد.

وی درباره اهداف برگزاری پنجمین همایش مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی برکت گفت: اشتراک و انتقال تجربه‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و تعیین استراتژی و راهبردهای سال ۱۴۰۱ از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت افزود: نحوه بازاریابی و تحقیقات بازار، چگونگی شبکه‌سازی و خوشه‌سازی، ایجاد زنجیره ارزش افزوده، پایدارسازی اشتغال، روان‌شناسی و مهارت‌شناختی، آشنایی با ارزیابی فنی و اقتصادی کسب‌وکارها و مدیریت استراتژیک از جمله سرفصل‌های آموزشی ارائه شده به مجریان در این همایش است.

نیازی با بیان اینکه در آیین اختتامیه همایش از مجریان برتر و برگزیده تجلیل می‌شود، تاکید کرد: نظام ارزش‌یابی بنیاد برکت به شکل پویا فعال است و عملکرد مجریان و تسهیل‌گران اشتغال‌زایی را بر اساس بیش از ۵۰ شاخص از جمله نحوه الگوی رفتاری و رضایت ذی‌نفعان می‌سنجد و امتیازدهی می‌کند.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مدیر عامل بنیاد برکت ، اشتغال زایی ، بنیاد برکت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیر عامل بنیاد برکت اشتغال زایی بنیاد برکت طرح های اشتغال اشتغال زایی بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • اعطای جایزه ملی البرز به ۱۶۰۰ نخبه علمی