Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 1 کشته و 6 زخمی بر اثر واژگونی خودرو در بزرگراه امام خمینی (ره) به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه در ساعت 15:30 ظهر امروز مورخ دهم تیرماه حادثه واژگونی خودرو سواری پراید در بزرگراه امام خمینی (ره) به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد. آتش نشانان ایستگاه های شماره سه و نجات مرکزی در محل حادثه حاضر و حراست ایمنی محیط را در جهت جلوگیری از وقوع حوادث بعدی تامین نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو فوت و شش نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند. علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته

آفتاب‌‌نیوز :

رسانه‌های دولتی چین روز پنجشنبه گزارش دادند که حادثه مرگبار روز گذشته در میژو در حالی رخ داد که هر ساله میلیون‌ها نفر در این کشور برای تعطیلات اول ماه مه (روز کارگر) سفر می‌کنند.

این ریزش که به دلیل باران شدید آغاز شد، حوالی ساعت ۲:۱۰ بامداد روز چهارشنبه در بزرگراه میژو-دابو رخ داد و باعث شد که ۱۷.۹ متر از بزرگراه فرو بریزد و ۲۳ خودرو غرق شود.

این حادثه تاکنون جان ۳۶ نفر را گرفت و ۳۰ تن دیگر را زخمی کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس