Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان از تماس تلفنی رئیس مجلس با وزیر کشور و نیز رئیس جمعیت هلال احمر برای پیگیری آخرین وضعیت کمک ها به مردم در مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، احمد جباری نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زلزله های شدید بامداد امروز در استان هرمزگان گفت: در اولین دقایق صبح امروز، آقای قالیباف در تماس تلفنی که با من داشت، پیگیر وضعیت مردم این منطقه و نیازهای اساسی این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این تماس تلفنی رئیس مجلس از من خواست تا پیگیری های لازم انجام شود که در اسرع وقت همه دستگاه‌های خدمت رسان که در منطقه حضور دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به آن ها ارائه کنند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان اضافه کرد: رئیس مجلس همچنین در تماس های جداگانه با وزیر کشور و نیز رئیس جمعت هلال احمر تاکیدات لازم برای تسریع در انجام اقدامات مربوط به اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان را انجام داد. 

جباری تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید و شرجی بودن هوا در منطقه، مردم زلزله زده که محل زندگی شان تخریب شده، باید هرچه سریع تر در کانکس های مجهز، اسکان داده شوند و چادر که اسکان اضطراری است به هیچ وجه در این شرایط آب و هوایی مناسب نیست. 

وی با بیان اینکه هم اکنون دستگاه های مختلف خدمت رسان در مناطق زلزله زده مشغول ارائه خدمات مورد نیاز مردم منطقه هستند، تاکید کرد: در این زمینه رئیس مجلس تاکیدات لازم را به وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر انجام داده و بنده و سایر نمایندگان استان نیز پیگیر این مسئله هستیم تا نیازهای مردم در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود. 

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان هم چنین گفت: آقای قالیباف از کمیسیون عمران مجلس نیز خواسته در سریع ترین زمان ممکن با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله زده و نظارت میدانی بر اقدامات انجام شده توسط دستگاه های خدمت رسان، گزارش فنی و نظارتی خود را به صحن مجلس ارائه کند. 

جباری اضافه کرد: رئیس مجلس از وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواست اقدامات لازم برای تهیه تعداد متنابهی کانکس و دپوی آن ها در مناطق مختلف کشور را انجام دهند تا در شرایط بحرانی، در سریع ترین زمان ممکن این کانکس ها به مناطقی که دچار حوادث غیرمترقبه می شوند، ارسال شود و تاکید کرد که مجلس نیز آماده است اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس قالیباف بندر لنگه زلزله هرمزگان نماینده مردم وزیر کشور رئیس مجلس هلال احمر زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه ایسنا نوشته است، متن اطلاعیه کاندیداهای مرحله دوم ائتلاف انتخاباتی امناء به شرح ذیل است:

«مردم شریف و انقلابی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»

با سپاس بی‌کران از حضور آگاهانه شما عزیزان در مرحله اول انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر، اینک و در آستانه دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، ما امضا کنندگان ذیل به عنوان کاندیداهای انتخابات دور دوم ائتلاف اُمناء اعلام می‌داریم که بر عهدمان با شما پایبندیم و چنانچه با رأی شما عزیزان به مجلس شورای اسلامی راه یابیم، ضمن پیگیری مجدانه و خستگی ناپذیر مشکلات تهران بزرگ، تلاش خواهیم کرد تا شعار تغییر به نفع مردم را جامه عمل بپوشانیم و برای اصلاح وضعیت اقتصادی و فرهنگی، تمام تلاشمان را به کار بگیریم.

بنابر این همانطور که در دور اول انتخابات بدون لکنت از لزوم تغییر و تحول در ساختار و مدیریت مجلس آینده سخن گفتیم، در دور دوم انتخابات هم با صدای بلند اعلام می‌کنیم که حضورمان در لیست‌های انتخاباتی دیگر به معنای پذیرش هیچ شرطی در خصوص استمرار مدیریت فعلی نیست و مطابق خواست صریح مردم، حتما در مجلس آینده برای تحقق این موضوع تلاش خواهیم کرد.

۱- سید نظام الدین موسوی (کد انتخاباتی: ۵۶)

۲-احمد نادری (کد انتخاباتی: ۵۷)

۳- ابراهیم عزیزی (کد انتخاباتی:۴۶)

۴-پیمان فلسفی (کد انتخاباتی: ۴۸)

۵-سمیه رفیعی (کد انتخاباتی:۳۴)

۶-ابوالفضل ظهره وند (کد انتخاباتی:۴۵)

۷-محمد سراج (کد انتخاباتی:۳۷)

۸-ابوالقاسم جراره (کد انتخاباتی:۲۷)

۹-زینب قیصری (کد انتخاباتی:۵۱)

۱۰-ریحانه اخلاقی (کد انتخاباتی:۲۳)

۱۱-صالح اسکندری (کد انتخاباتی: ۲۴)

۱۲-سید مرتضی محمودی (کد انتخاباتی: ۵۴)

۱۳-بیژن نوباوه وطن (کد انتخاباتی:۵۹)

۱۴-حسین صمصامی (کد انتخاباتی: ۴۱)

۱۵-مجتبی رحماندوست (کد انتخاباتی: ۳۱)

۱۶-مهدی شریفیان (کد انتخاباتی: ۳۹)»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904433

دیگر خبرها

  • خط و نشان امنا برای قالیباف /ریاست بر مجلس به پایان می رسد؟
  • وعده قالیباف به هلال احمر
  • دغدغه اصلی‌ام وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم تا مردم ذی‌نفع نهایی باشند
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • رئیسی: موشک جواب موشک است/ از قیمت کالاها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم
  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند