Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-9 معبر شهری به نام شهدای زن نامگذاری می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران با بیان اینکه در سیزدهمین جلسه اینتوجه به استفاده از نام بانوان شهید برای معابر کمیسیون تنوع قابل توجهی از نامگذاری‌ها در حوزه فرهنگ و شهدای زن داشتیم، گفت:جلسات کمیسیون نامگذاری به صورت منظم و هر دو هفته یکبار در حال برگزاری است که از ابتدای دوره ششم تا کنون این کمیسیون 13 جلسه برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم معدنی پور افزود: در سیزدهمین جلسه کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران به 30 پرونده درخواست نامگذاری رسیدگی شد که به علت نقص پرونده و یا ضرورت‌های رسیدگی مجدد محلی 11 عنوان به مناطق مرجوع شدند. وی همچنین گفت: از آنجا که تا کنون در نامگذاری معابر شهر تهران توجه کمتری به استفاده از نام بانوان شهیده شده بود در این جلسه کمیسیون، 9 پرونده به منظور نامگذاری بانوان شهیده بررسی شد و اعضای کمیسیون رأی مثبت به استفاده از نام این شهدای گرانقدر دادند. رئیس کمیسیون نامگذاری و اماکن عمومی شهر تهران همچنین از تصویب نامگذاری معبری به نام یکی از نویسندگان فقید کشور خبر داد و گفت: در این جلسه کمیسیون مقرر شد تا نام یکی از شهدای اهل تسنن در یکی از معابر شهر تهران استفاده شود.
وی گفت: پیشنهاد نامگذاری هفت معبر دیگر به نام شهدای گرانقدر دفاع مقدس و فرماندهان شاخص مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نام بانوان استفاده از نام کمیسیون نامگذاری شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی