Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش حماس امروز (شنبه) ضمن محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، آن را اقدامی جنایتکارانه خواند.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس امروز در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به جنوب استان طرطوس سوریه، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی در اقدامی مجرمانه و استمرار حملات خود به ملت و امت ما، به خاک سوریه حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حماس در ادامه گفت: بالا گرفتن حملات دشمن صهیونیستی علیه امت اسلامی همزمان با تلاش برخی طرف‌ها در منطقه برای ایجاد ائتلاف‌هایی نظامی با این رژیم نشان می‌دهد که این مساله تنها در راستای سیاست‌ توسعه‌طلبانه دشمن صهیونیستی است.

حازم قاسم افزود: دشمن صهیونیستی برای ملت و امت ما خطر ایجاد می‌کند و باید تمامی قدرت‌های موجود در امت به صورت یکپارچه با آن مقابله کرده و به جنایات رو به فزونی‌ آن پایان دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز اعلام کرد که دشمن اسرائیلی با چندین راکت حمله هوایی علیه خاک سوریه انجام داده و مناطق اطراف شهرک الحمیدیه در جنوب طرطوس را هدف قرار داد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: حماس ، رژیم صهیونیستی ، سوریه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی سوریه دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • فریدمن: اسرائیل باید بین رفح و ریاض یکی را انتخاب کند
  • پیام دیگر حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انصراف از حمله به رفح در ازای توافق با حماس
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد