Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نمین روز شنبه گفت: با هدف دسترسی اقشار مختلف به کتاب، اولین سازه ایستگاه مطالعه در کمپ ترک اعتیاد نمین با مشارکت اداره بهزیستی و کتابخانه‌های عمومی این شهر فعال شد.

مهین سلامتی با بیان اینکه همنشینی با کتاب و ارتقای آگاهی در حوزه‌های مختلف موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود،  اظهار کرد: در این سازه مطالعاتی بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در دسترس مددجویان این مرکز قرار گرفته است تا در کنار مراقبت‌های درمانی با مطالعه کتاب‌ها به تقویت روح و حافظه پرداخته و از گرایش به سمت اعتیاد پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حاشیه راه‌اندازی این سازه فرهنگی خیرین نیز به منظور اهدای کتاب برای این سازه مطالعه اعلام آمادگی کردند.

استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می‌شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.

برچسب‌ها نمین نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل ساماندهی معتادان متجاهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمین نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل نمین نهاد كتابخانه های عمومی کشور اردبیل ساماندهی معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز نشاء ارگانیک برنج در مازندران
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است