Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار هزار جهیزیه در بین زوج‌های نیازمند توسط ستاد اجرایی فرمان امام توزیع شد.

به گزارش ایران اکونومیست، همزمان با سالروز پیوند آسمانی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج، صبح امروز شنبه در مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاونان ارشد ستاد اجرایی فرمان امام، رئیس کمیته امداد امام خمینی و مدیرعامل بنیاد احسان مراسم پویش احسانه و آغاز توزیع مرحله جدید جهیزیه‌های اهدایی ستاد اجرایی فرمان امام به زوج‌های نیازمند در محل نمایشگاه دائمی دستاوردهای این ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در ابتدای این مراسم ضمن تبریک این ایام خجسته گفت: یکی از سیاست‌هایی که در سال‌های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام با جدیت دنبال شده، توجه به تسهیل ازدواج و فرزندآوری و جوانی جمعیت بوده که از طریق بنیاد احسان و بنیاد ۱۵خرداد در توزیع جهیزیه و در درمان ناباروری وارائه تسهیلات و مشوق‌ها برای فرزندآوری درحال اجراست.

علی عسگری افزود: امسال ۲هزار جهیزیه را از طریق کمیته امداد بین نوعروسان مددجوی این کمیته توزیع کردیم، از امروز ۲ هزار سری جهیزیه دیگر را تا قبل از ماه محرم از طریق گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان به زوج‌های نیازمند در سراسر کشور اهدا میکنیم.

وی افزود: امروز و در مراسم شکرانه پویش احسانه با اهدای همزمان جهیزیه در چند استان، ۲۱ هزارمین جهیزیه اهدایی ستاد با حضور محمد مخبر اهدا و مرحله جدید این پویش در کشور آغاز می‌شود. همه اقلام این جهیزیه‌ها از کالاهای باکیفیت و دارای گارانتی ایرانی تأمین می‌شوند.   

معاون اول رئیس‌جمهور نیز در این مراسم گفت: این اولین باری است که به عنوان مهمان در مراسم ستاد اجرایی فرمان امام شرکت می‌کنم و به همه دست اندرکاران پرتلاش این مجموعه خداقوت می‌گویم.

محمد مخبر افزود: یکی از نقاط برجسته زندگی امیرالمونین(ع)، دقت و توجه ویژه مولا به بحث "مسئولیت اجتماعی" است، نکته‌ای که همواره جزو برنامه اصلی زندگی و حیات این امام بوده است.

وی ادامه داد: با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب، نهادهایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام وکمیته امداد، با تأسی از امیرالمومنین وارد بحث عملیاتی کردن مسئولیت اجتماعی حکومت شدند.  

مخبر افزود: حملاتی که دراین سال‌ها از سوی دشمن و ضدانقلاب به این نهادها میشود یک دلیلش همین نقش‌آفرینی در مسئولیت‌های اجتماعی مانند اشتغالزایی و احیای کارخانه‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و جهیزیه و کمک به مردم است.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: نهادها باید درخصوص ایجاد زمینه سرمایه‌گذاری مردم و ارائه بسته‌های جذاب برای استفاده از ثروت فراوان کشور و مولد کردن دارایی‌ها هم ورود کنند.

در ادامه مراسم، ازطریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با استان‌های آذربایجان‌غربی، البرز، سیستان‌وبلوچستان و ایلام و با دستور معاون اول رئیس‌جمهور توزیع ۲ هزار جهیزیه بین نوعروسان کم‌برخوردار آغاز شد.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز ضمن قدردانی از کمک‌های ستاد اجرایی گفت: سال گذشته تصمیم گرفتیم ۸۲۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان مددجوی کمیته توزیع کنیم، قدم اول را مثل همیشه دکتر مخبر برداشت و به مدد ما آمد، ۲ هزار سری جهیزیه را ستاد اجرایی فرمان امام تقبل کرد و بلافاصله هم مراحل اجرایی انجام گرفت.

سیدمرتضی بختیاری افزود: بعد از ستاد، سایر نهادها و خیرین هم وارد میدان شدند و در نهایت این عدد محقق شد، وظیفه دارم از اقدامات ارزشمند همه بخش‌های ستاد اجرایی و بنیاد احسان تقدیر و تشکر کنم که همواره مایه خیر و برکت برای کشور و مردم بوده‌اند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، جهیزیه عروسی ، محمد مخبر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهیزیه عروسی محمد مخبر ستاد اجرایی فرمان امام معاون اول رئیس جمهور زوج های نیازمند کمیته امداد بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کشانی، مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران یک مجتمع آموزشی ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تاکید کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

کشانی ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

کشانی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یادشده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

گفتنی است، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6090937

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳