Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@05:17:14 GMT

پیگیری آخرین وضعیت مردم زلزله‌زده توسط رئیس مجلس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۴۴۴۴

پیگیری آخرین وضعیت مردم زلزله‌زده توسط رئیس مجلس

احمد جباری با اشاره به زلزله های شدید بامداد امروز در استان هرمزگان گفت: در اولین دقایق صبح امروز، دکتر قالیباف در تماس تلفنی که با من داشت، پیگیر وضعیت مردم این منطقه و نیازهای اساسی این مناطق شد.

وی افزود: در این تماس تلفنی رئیس مجلس از من خواست تا پیگیری های لازم انجام شود که در اسرع وقت همه دستگاههای خدمت رسان که در منطقه حضور دارند، بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را به آن ها ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان اضافه کرد: رئیس مجلس همچنین در تماس های جداگانه با وزیر کشور و نیز رئیس جمعیت هلال احمر تاکیدات لازم برای تسریع در انجام اقدامات مربوط به اسکان اضظراری و موقت زلزله زدگان را انجام داد.

جباری تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید و شرجی بودن هوا در منطقه، مردم زلزله زده که محل زندگی شان تخریب شده باید هرچه سریع تر در کانکس های مجهز اسکان داده شوند و چادر که اسکان اضطراری است به هیچ وجه در این شرایط آب و هوایی مناسب نیست.

وی با بیان این که هم اکنون دستگاه های مختلف خدمت رسان در مناطق زلزله زده مشغول ارائه خدمات مورد نیاز مردم منطقه هستند، تاکید کرد: در این زمینه رئیس مجلس تاکیدات لازم را به وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر انجام داده و بنده و سایر نمایندگان استان نیز پیگیر این مسئله هستیم تا نیازهای مردم در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان همچنین گفت: آقای قالیباف از کمیسیون عمران مجلس نیز خواسته در سریع ترین زمان ممکن با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله زده و نظارت میدانی بر اقدامات انجام شده توسط دستگاه های خدمت رسان، گزارش فنی و نظارتی خود را صحن مجلس ارائه کند.

جباری اضافه کرد: رئیس مجلس از وزیر کشور و رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواسته اقدامات لازم برای تهیه تعداد معتنابهی کانکس و دپو در مناطق مختلف کشور را انجام دهند تا در شرایط بحرانی، در سریع ترین زمان ممکن این کانکس ها به مناطقی که دچار حوادث غیرمترقبه می شوند ارسال شود و تاکید کرد که مجلس نیز آماده است اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس مجلس مردم زلزله زده رئیس مجلس زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم