Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می کنیم و نگاه ما بر این است که هیچ روستایی بدون آب و جاده تا پایان امسال در استان نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سیدعلی احمدزاده با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش فرمانداران استان اظهار داشت: با وجود شرایط سخت گذر بودن، پراکندگی روستاها و تنش آبی اما برنامه ریزی لازم در تامین اعتبار از محل های مختلف مورد توجه بوده و این هدف که روستای بدون جاده و آب نداشته باشیم، شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هیچ نگرای برای تحقق قول هایی که در حوزه های مختلف به مردم داده ایم و در اعتبارات سفر رئیس جمهور دیده شده است نداریم.

استاندار با بیان اینکه، فرمانداران  به خوبی و با روحیه جهادی پای کار هستند و آنها را در حوزه کاریشان موفق می بینیم، تاکید کرد: در مراجعات و ارائه خدمات به مردم بدون نگاه سیاسی، سلیقه ای، جناحی، قومی و قبیله ای به مسائل همه مردم توجه کنید.

استاندار بر توجه جدی به وظایف و تکلیف قانونی در امور مردم  تاکید کرد و گفت: بدون نگاه سیاسی اما بر پایه ارزش ها  و با رفتار نیکو، اسلامی و صفات و اخلاق شایسته به خواسته های مردم توجه شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت مصادیق حق الناس تاکید کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی حق و حقوق مردم پایمال نشود.

دکتراحمدزاده به فرمانداران گفت: بحث بخشداران مورد تاکید است اگر لازم می دانید که بخشداری ابقا شود اعلام کنید و اگر نظر به تغییر دارید تا پایان این ماه تکلیف مشخص و اقدام شود.

استاندار ابراز داشت: اگر ضرورت دارد که مسئولین ادارات شهرستانی نیز تغییر کنند و یا در سمت خود ابقا شوند این مسئله مورد توجه قرار گیرد. 

احمدزاده تاکید کرد: مدیران استانی که به شهرستان ها  سفر کاری دارند حتما باید با فرمانداران هماهنگ شوند. 

استاندار به مسئله امنیت تاکید کرد و گفت: استان ما از امن ترین استان های کشور است اما باید تلاش شود تا ضریب امنیت در استان افزایش یابد.

وی اظهار داشت: برای تامین تجهزات و خودرو فرمانداری ها اعتبار گذاشته ایم و مسئله رفاه کارکنان هم مورد توجه خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت قانون ایثارگران تاکید کرد و گفت: در جذب نیروها قانون رعایت شود و سهمیه خانواده های معظم ایثارگران و رزمندگان مورد توجه جدی باشد.

در این نشست فرمانداران مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند که از سوی استاندار برای رفع آنها تدابیر و دستورات لازم ارائه شد.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تاکید کرد و گفت مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر

استاندار بوشهر از استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستاها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی از حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستاها خاطرنشان کرد: از 619 روستای استان بوشهر 393 روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام 202 نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیروها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی‌ و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال 1398 بوده است افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و تازه نفس تاثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد