Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محسن دهنوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: اولین جلسه «شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان» با حضور فعالانه اعضا برگزار شد. تشکیل این شورا را در طرح جهش تولید دانش‌بنیان تصویب کرده بودیم تا اقتصاد دانش‌بنیان در راستای پیشرفت کشور، ریل‌گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت و شخص رئیس جمهور برای تحقق این هدف، تمام‌قد پای کار آمده‌اند.

 زهره الهیان دیگر نماینده تهران هم در توییتی با هشتگ ازدواج آگاهانه، عنوان کرد: باید موانع ازدواج اگاهانه و به هنگام را برطرف کرد، کمیته حقوق بشر بر خود لازم می‌داند که برای تسهیل این حق  عمومی از مسئولان و دستگاه های مرتبط پیگیری کرده و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این هدف که مورد تاکید رهبر انقلاب نیز هست فروگذاری نکند.

روح‌الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان نیز توییت کرد: صبح روز پنجشنبه همراه با دیگر همکاران عضو کمیسیون اصل ۹۰ فرصتی دست داد تا دیدار صمیمانه‌ای با رییس‌جمهور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از منظر وظایف نظارتی کمیسیون، مشخصا طرز کار دستگاه‌های اجرایی، ۴ نکته را خطاب به رئیس‌جمهور محترم متذکر شدم: ۱- لزوم تسریع در همکاری وزارت کشور در طرح اصلاح، حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان که مقدمه اصلاح قانون انتخابات می‌تواند باشد، ۲-لزوم ورود به فرآیندهای غلط سازمان غذا و دارو کشور، ۳-ضعف وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل، ۴-ضرورت تغییر در بخش‌های تصمیم‌ساز سازمان برنامه و بودجه درموضوع قانون برنامه هفتم توسعه.
 

همچنین سید احسان قاضی زاده هاشمی ‏‏نماینده مردم فریمان، سرخس، بخش های احمدآباد و رضویه در توییتر نوشت: ۴ سال از حبس بر خلاف موازین حقوق بین الملل ،دیپلمات متعهد کشورمان می گذرد. امیدوارم دستور رئیس جمهور برای پیگیری این پرونده سریعتر به نتیجه برسد، با این حال پیشنهادم به همسر آقای اسدی استفاده از رویه های حقوقی و مشخصاً طرح شکایت در شورای حقوق بشر سازمان ملل است.

علی خضریان نماینده مردم تهران هم در توییتی عنوان کرد: به همراه جناب علی باقری فرصتی حاصل شد تا ضمن تماشای نسخه نهایی فیلم سینمایی هناس، در کنار خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد و سازندگان این اثر، پیرامون زاویه داستانی فیلم از منظر حقوق بشر و تروریسم دولتی آمریکا و همچنین مسایل مرتبط با انرژی هسته‌ای و بدعهدی غرب گفتگو کنیم.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان نیز توییت کرد: اخباری از شائبه ها درباره کنکور سال گذشته و امسال به گوش نمایندگان می‌رسد. سازمان سنجش باید فورا به ابهامات پاسخ دهد.هر ابهام و تخلف احتمالی در راستای همان پروژه ناامید سازی مردم است.

همچنین سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حساب مجازی خود نوشت: بهترین شهرداران نیز بدون نظارت در خطر انحراف و تخلف و ترک فعلند. چرا شورای اسلامی شهر بر ایفای وظیفه نظارتی خود اهتمام نمی ورزد؟

وی در توییت دیگری عنوان کرد: قصد آمریکا و عمال اروپاییش از مذاکرات برجامی، همزمان با اعمال تحریمهای ظالمانه، به زانو درآوردن ایران بود و نه جلوگیری از اشاعه اسلحه هسته ای زیرا همه می دانند که ایران اصالتا با اشاعه و کاربرد هر نوع سلاح کشتار جمعی مخالف است.

مالک شریعتی نماینده مردم تهران هم توییت کرد: جناب آقای دکتر خاندوزی! وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی! مالیات حراجی تهران طبق قانون بودجه۱۴۰۱ باید محاسبه و اخذ شود. به سازمان امور مالیاتی بفرمایید گزارش اجرای این حکم را برای مجلس شورای اسلامی ارسال فرمایند.

امروز همچنین احمد نادری دیگر نماینده تهران در حساب توییتری خود نوشت: جناب آقای رئیس جمهور؛ اگر به نظر ۲۷۱ نماینده ملت و همچنین معاونت حقوقی حضرتعالی در مورد مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی توجه نمی‌شود، پیشنهاد می‌کنم قبل از ابلاغ آن از جامعه فرهنگیان و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان دراین مورد نظرخواهی کنید تا استبداد رای شورا مشخص شود.

محمد حسن آصفری ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب هم در توییتر عنوان کرد: صرفا زندگی درشهر، داشتن یک خانه و حقوق کارگری و کارمندی و یک حساب بانکی برای روز اضطرار، نمی‌تواند ملاک حذف یارانه برای یک خانواده باشد. یارانه سیصدهزارتومانی حق همه ملت ایران است. وقتی هزینه انرژی برای همه مردم افزایش پلکانی دارد، پرداخت یارانه پلکانی هم بایستی به همه‌ی مردم داده شود.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا نیز با هشتگ تغییر نظام انتخاباتی، توییت کرد: تغییر و گام دوم نقلابِ یک ملت، باید از تغییر در ساختار سیاسی کشور شروع شود! در این دوسال تجربه ناب نمایندگی، علت مشکلات کشور را در ایستایی و عدم توسعهء ساختار سیاسی کشور یافتم! ساختار سیاسی فعلی نخبه کش و مانع شایسته سالاری در تمام رده های مدیریتی کشور است!

برچسب‌ها سید مصطفی میرسلیم مجلس شورای اسلامی سرخس شهر تهران قانون انتخابات اردشیر مطهری محمدحسن آصفری معصومه پاشایی بهرام زرقان فریمان گرمسار دانش‌بنیان سید محسن دهنوی رضویه حقوق بشر دانش بنیان اراک توییتر سازمان ملل متحد وزارت راه و شهرسازی ایالات متحده آمریکا انرژی هسته ای ایران علی خضریان تروریسم وزارت کشور سید احسان قاضی ‌زاده هاشمی کمیجان مرند شیراز جلفا روح الله نجابت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مصطفی میرسلیم مجلس شورای اسلامی سرخس سید مصطفی میرسلیم مجلس شورای اسلامی سرخس شهر تهران قانون انتخابات اردشیر مطهری محمدحسن آصفری معصومه پاشایی بهرام زرقان فریمان گرمسار دانش بنیان سید محسن دهنوی رضویه حقوق بشر دانش بنیان اراک توییتر سازمان ملل متحد وزارت راه و شهرسازی ایالات متحده آمریکا انرژی هسته ای ایران علی خضریان تروریسم وزارت کشور سید احسان قاضی زاده هاشمی کمیجان مرند شیراز جلفا روح الله نجابت نماینده مردم تهران شورای اسلامی رئیس جمهور دانش بنیان حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

کد خبر 6096438 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند