Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:45:12 GMT

ستاد مردمی غدیر در قم راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۴۵۰۲

ستاد مردمی غدیر در قم راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی بختیاری‌زاده پیش از ظهر شنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اهمیت عید سعید غدیر خم ضرورت دارد پیوندی بین مردم و تشکل‌های مردم نهاد، ادارات و دستگاه‌های حاکمیتی به وجود آید تا بتوانیم از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن عید سعید غدیر خم استفاده کنیم که به همین دلیل ستاد مردمی غدیر در استان قم راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مردمی غدیر استان قم بیان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح در قم، این شهر به عنوان الگو معرفی شود و این وحدت رویه و هم افزایی در اجرای برنامه‌ها در سایر استان‌ها نیز اتفاق بیفتد.

بختیاری‌زاده ادامه داد: هیأت‌های مذهبی، مداحان، واعظان، خیرین و تشکل‌های مردمی و نهادهای مختلف در ستاد مردمی غدیر استان قم فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این ستاد از عید قربان تا عید غدیر ادامه خواهد داشت افزود: برپایی ایستگاه‌های صلواتی با همکاری خیرین و هیأت‌های مذهبی، برگزاری جشن و سرور و مواسات در ۱۱۰ محله استان قم، عیادت و دیدار با پیشکسوتان عرصه آئینی غدیر از جمله برنامه‌های این ستاد در این ایام خواهد بود.

وی اضافه کرد: طبق اعلام کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تعرفه خدمات شهربازی‌ها و بوستان‌های قم در این ۱۵ روز نیم بها خواهد بود.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه در شهرستان‌های تابعه و بخش‌های استان قم برنامه‌های گسترده‌ای در این ایام اجرا خواهد شد افزود: برای محتوا بخشی در راستای واقعه غدیر، برگزاری مسابقات کتابخوانی پیش بینی شده است.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان قم با تاکید بر مردمی سازی برنامه‌های عید سعید غدیر خم افزود: روز دوشنبه هفته جاری همایش ملی غدیریان با حضور مسئولان هیأت‌ها، واعظان و شاعران از استان‌های قم، تهران، کاشان، اصفهان، کرج و سمنان در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود و آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر و حجت الاسلام فرحزاد سخنرانی خواهند داشت.

کد خبر 5528699

منبع: مهر

کلیدواژه: قم عید غدیر خم واقعه غدیر بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا کنکور خراسان رضوی مشهد ایلام اردبیل آمار کرونا کنکور سراسری بیرجند ستاد مردمی غدیر برنامه ها استان قم عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد