Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، طی تماس‌های تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ هلال  احمر استان مازندران مبنی بر سقوط از ارتفاع یک کوهنورد در ارتفاعات منطقه بلده، روستای کالک بال، مسیر صعود به آزادکوه بالافاصله طی هماهنگی با شعبه نور، یک تیم عملیاتی کوهستان از پایگاه بلده با تجهیزات تخصصی به همراه یک نفر از تکنسین‌های اورژانس و سه نفر از مردم  محلی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای هلال‌احمر با توجه به وضعیت وخیم مصدوم و صعب‌العبور بودن مسیر جهت انتقال وی، درخواست بالگرد توسط شعبه نور داده شد و  پس از بررسی توسط مرکز EOC استان مازندران؛ درخواست به سازمان امداد و نجات ارسال شد.

 
هاتف باقر سلیمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مازندران در این زمینه اظهار کرد:  با تایید درخواست توسط سازمان، بالگرد جمعیت به همراه سه نفر از اعضای تیم واکنش سریع استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

باقرسلیمی گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی پایگاه بلده به محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی و فیکس کردن مصدوم و بالگرد انتقال وی به بالگرد انجام شد و مصدوم به بیمارستان میلاد استان تهران انتقال یافت.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نجات کوهنورد ارتفاعات بلده بالگرد امداد هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • فیلم| انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم