Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: از آغاز به کار ستاد اجرایی استانی رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

 سید حامد عاملی 11تیرماه  در اولین جلسه ستاد استانی اردبیل 2023 اظهار کرد:‌ ستاد اجرایی استانی رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو از امروز به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل افزود:‌ اردبیل 2023 یک رویداد بسیار مهم است که می‌تواند در معرفی استان اردبیل به کشورهای عضو اکو و رونق گردشگری استان در سطح بین‌المللی موثر باشد.

وی تاکید کرد:‌ کمیته‌های برگزاری رویداد اردبیل 2023 و محورهای اصلی فعالیت کمیته‌ها در جلسه اول ستاد اجرایی مشخص شد و با تشکیل کمیته‌ها به صورت تخصصی وظایف کمیته‌ها پیگیری می‌شود.

عاملی با اشاره به اهداف مدنظر استان در رویداد اردبیل 2023، بیان کرد:‌ توسعه زیرساخت‌های گردشگری، معرفی استان در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی، جذب سرمایه‌گذار برای ظرفیت‌های موجود در استان و شناساندن هویت تاریخی و فرهنگی استان به کشورهای عضو اکو به منظور رونق اقتصاد گردشگری استان از اهداف این رویداد است.

در ادامه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت:‌ رویداد اردبیل 2023 فرصت بزرگی است که باید از این فرصت به منظور برندسازی گردشگری و رونق اقتصادی استان حداکثر استفاده را ببریم.

 فلاحی ادامه داد:‌ اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگی و صنایع‌دستی استان اردبیل به عنوان دبیرخانه رویداد اردبیل 2023 تلاش می‌کند با رایزنی‌ها و اخذ مصوبه از هیات وزیران اعتبارات ویژه‌ای را برای برگزاری این رویداد اخذ کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري گردشگری اکو 2023 رویداد اردبیل 2023 کشورهای عضو اکو کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن بابایی در یکصد و دومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به دستاوردهای سفر به استان خوزستان، اظهار کرد: نتایج این سفرها رضایتمندی مردم و حل معضلات ثبتی چندین ساله است.

وی بر فعال‌سازی کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی تاکید کرد و گفت: با فعال‌سازی کمیسیون ملی در کنار کمیته‌های حل معضلات ثبتی استان‌ها و ارائه فهرست معضلات مطرح شده در این کمیته‌ها به رؤسای کل دادگستری‌ها می‌توان از تمام ظرفیت‌های استانی از جمله نشست‌های شورای حفظ حقوق بیت‌المال و تعامل با استانداران و رؤسای کل دادگستری بهره‌مند شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه ضمن بررسی عملکرد ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر از میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی و تشکیل ۷ کارگروه ویژه برای راهبری این واحدها در بازه زمانی معین در فروردین ماه سال جاری، افزود: با نتایج حاصل از بررسی عملکردی کارگروه‌ها طی این بازه زمانی چند روزه برخی واحدها جهش قابل ملاحظه‌ای داشتند و ۷۴ واحد ثبتی با عملکرد بین ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز نیازمند تعامل و جدیت بیشتر در کار هستند.

وی با بیان اینکه صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز رقم خورد، تصریح کرد: در استان سمنان با وجود شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری متعدد، امید داریم صدور اسناد اعیانی در اجرای بند چ ماده ۴ قانون جهش تولید دانش‌بنیان در این استان را نیز داشته باشیم.

بابایی در انتها خطاب به مدیران کل استانی، گفت: از برگزاری جلسات غیرضروری خودداری کرده و در راستای دستیابی به اهداف متعالی سازمان ثبت گام بردارید.

صفدر کشاورز معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۷ کارگروه تخصصی شامل ۱۲۴ واحد ثبتی پایین‌تر میانگین کشوری در حوزه حدنگاری اراضی کشاورزی از ۹ استان، گفت: در بازه زمانی ۶ روزه تا اوایل اردیبهشت ماه عملکرد ۷ کارگروه بررسی شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش بررسی عملکرد ۷۴ واحد ثبتی که عملکردی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد دارند، در روز ششم اردیبهشت ماه خبر داد.

هاشمی معاون توسعه فن‌آوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت نیز بر تعامل معاونان و مدیران کل ستادی و استانی با حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: در سال ۱۴۰۳ انتظار تعامل بیشتر با حوزه فناوری را داریم.

در پایان با ابلاغ رحمت‌اله اکرمی رئیس خزانه‌داری کل کشور، محمدکریم کشاورز به عنوان ذیحساب و مدیر کل امور مالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد.

کد خبر 6088014

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر