Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه الجزایر اعلام کرد که کشورش برای بررسی نظر کشورهای عربی در نشست بیروت و شنیدن دیدگاه آنها تلاش می‌کند و امید به تحقق توافقی درخصوص بازگشت سوریه به اتحادیه عرب دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، رمطان لعمامره، وزیر خارجه الجزایر امروز (شنبه) عنوان داشت سوریه عضو موسس در اتحادیه عرب است و الجزایر مشکلی با بازگشت سوریه به این اتحادیه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود الجزایر برای بررسی نظر کشورهای عربی در نشست بیروت و شنیدن دیدگاه آنها تلاش می‌کند و امید به تحقق توافقی درخصوص سوریه دارد.

پیشتر احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب گفت، در صورتی که توافق عربی درخصوص پیوستن سوریه حاصل شود، دمشق ممکن است به اتحادیه عرب بازگردد و تعدادی از کشورها نیز متمایل به این امر هستند.

محمود خلیقه،  مشاور نظامی دبیرکل اتحادیه عرب گفت که بازگشت سوریه به کرسی خود در اتحادیه عرب نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه بازگشت سوریه اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری