Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: تلاش می کنیم و نگاه ما بر این است که هیچ روستایی بدون آب و جاده تا پایان امسال در استان نداشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  سیدعلی احمدزاده استاندار  با حضور سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در همایش فرمانداران استان گفت: با وجود شرایط سخت گذر بودن، پراکندگی روستاها و تنش آبی اما برنامه ریزی لازم در تامین اعتبار از محل های مختلف مورد توجه بوده و این هدف که روستای بدون جاده و آب نداشته باشیم، شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هیچ نگرای برای تحقق قول هایی که در حوزه های مختلف به مردم داده ایم و در اعتبارات سفر رئیس جمهور دیده شده است نداریم.   استاندار با بیان اینکه، فرمانداران  به خوبی و با روحیه جهادی پای کار هستند و آنها را در حوزه کاریشان موفق می بینیم، تاکید کرد: در مراجعات و ارائه خدمات به مردم بدون نگاه سیاسی، سلیقه ای، جناحی، قومی و قبیله ای به مسائل همه مردم توجه کنید.   استاندار بر توجه جدی به وظایف و تکلیف قانونی در امور مردم  تاکید کرد و گفت: بدون نگاه سیاسی اما بر پایه ارزش ها  و با رفتار نیکو، اسلامی و صفات و اخلاق شایسته به خواسته های مردم توجه شود.   استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت مصادیق حق الناس تاکید کرد و گفت: تحت هیچ شرایطی حق و حقوق مردم پایمال نشود.   دکتراحمدزاده به فرمانداران گفت: بحث بخشداران مورد تاکید است اگر لازم می دانید که بخشداری ابقا شود اعلام کنید و اگر نظر به تغییر دارید تا پایان این ماه تکلیف مشخص و اقدام شود.   استاندار ابراز داشت: اگر ضرورت دارد که مسئولین ادارات شهرستانی نیز تغییر کنند و یا در سمت خود ابقا شوند این مسئله مورد توجه قرار گیرد.    احمدزاده تاکید کرد: مدیران استانی که به شهرستان ها  سفر کاری دارند حتما باید با فرمانداران هماهنگ شوند.    استاندار به مسئله امنیت تاکید کرد و گفت: استان ما از امن ترین استان های کشور است اما باید تلاش شود تا ضریب امنیت در استان افزایش یابد.   وی اظهار داشت: برای تامین تجهزات و خودرو فرمانداری ها اعتبار گذاشته ایم و مسئله رفاه کارکنان هم مورد توجه خواهد بود.   استاندار کهگیلویه وبویراحمد به رعایت قانون ایثارگران تاکید کرد و گفت: در جذب نیروها قانون رعایت شود و سهمیه خانواده های معظم ایثارگران و رزمندگان مورد توجه جدی باشد.   در این نشست فرمانداران مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند که از سوی استاندار برای رفع آنها تدابیر و دستورات لازم ارائه شد.           انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکید کرد و گفت مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود