Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-04@21:21:57 GMT

ستاره خارجی استقلال را فالو کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۱۲۹

ستاره خارجی استقلال را فالو کرد

هافبک برزیلی مشهور که پیشتر در آستانه حضور در استقلال بود، پیج این باشگاه را فالو کرد.

به گزارش جنوب نیوز، ژان کارلوس، هافبک برزیلی تیم نائوچیکو که یکی دو فصل پیش نامش در اطراف باشگاه استقلال شنیده می‌شد، پیج این باشگاه را فالو کرد. استقلالی‌ها در آن زمان به دلیل مبلغ رضایتنامه بالا نتوانسته بودند این بازیکن را جذب کنند اما حالا با توجه به نزدیک شدن به انتهای قراردادش، دوباره به او پیشنهاد داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوبر سانتانا خبرنگار شبکه NE۴۵ در توئیتر خود نوشت: ژوائو ده آندراده (نام خبرنگار برزیلی سایت ge.globo) اطلاعات پیشنهاد جدید استقلال را مطرح و تایید کرد که نائوچیکو سیگنال مثبتی برای مذاکره داشته است. جدایی ژان کارلوس نزدیک است. باشگاه تمایل بازیکن (برای جدایی) را می داند. استقلال ۶۰۰ هزار دلار پیشنهاد داد و نائوچیکو دوبرابر این مبلغ را می خواهد. اما من فکر می کنم آنها در مذاکره به عددی ما بین این دو مبلغ دست خواهند یافت.

گفتنی است هنوز مسوولین باشگاه استقلال درباره جذب این بازیکن سخنی بیان نکرده‌اند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیگر خبرها

  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است