Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:35:29 GMT

مراسم ازدواج آسان جوانان استان بوشهر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۴۸۳

مراسم ازدواج آسان جوانان استان بوشهر اجرا شد

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم جشن ازدواج در نقاط مختلف استان بوشهر با همکاری خیران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و آغاز هفته ازدواج، مراسم جشن ازدواج آسان در بوشهر برگزار شد.

این آیین با حضور مسئولان و حمایت مؤسسه‌های خیریه در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور استاندار بوشهر در این آیین باتأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اظهار داشت: اسلام کاملترین دین است و در مورد ازدواج، تأکید فراوان شده است و به‌ویژه توجه ویژه‌ای به فرهنگ ازدواج آسان و ساده‌زیستی دارد.

حجت‌الاسلام موسی کمالی افزود: خانواده‌ها باید بر اساس سیره انبیا و اولیای الهی در راستای تسهیل ازدواج، کمک کنند و جوانان نیز نباید درگیر مادیات و ظواهر شوند.

مشاور امور روحانیت استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: امیدوارم اینگونه مراسم و آیین‌ها، گسترش یابد و تشریفات زائد مراسمات کاهش یابد تا جوانان سر و سامان بگیرند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر هم ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) تسهیلات ازدواج آسان برای زوج‌های جوان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: توسعه فرهنگ ازدواج آسان از برنامه‌های مهم امسال است که در این راستا همکاری خیران و نهادهای مردمی مورد توجه است.

بیش از 70 عنوان برنامه در ترویج فرهنگ ازدواج آسان در استان بوشهر برگزار می‌شودمجمع خیرین ازدواج در استان کرمان آغاز به‌کار می‌کندجشن ازدواج آسان 50 زوج جوان کرمانی در جوار مرقد شهید سلیمانی برگزار شد + تصاویر

رقیه زنگنه‌نژاد، ترویج فرهنگ ازدواج آسان  در جامعه را از برنامه‌های مهم دانست و بیان کرد: کمک به ازدواج جوانان نیازمند، تحکیم بنیان خانواده، توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مهم و در این حوزه برنامه‌های لازم تدوین شده است.

وی از آغاز فعالیت مجمع خیرین ازدواج  در استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای فراهم شدن ازدواج آسان و ایجاد تسهیلات لازم راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ ازدواج آسان استان بوشهر برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • در زمینه حجاب کار اجرایی نمی‌کنیم؛ دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)