Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@08:26:54 GMT

تکذیب تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۵۵۹۲

تکذیب تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها در تهران

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تعطیلی پمپ‌های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین را تکذیب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، بعد از آنکه دولت جراحی اقتصادی و عادلانه‌کردن نظام پرداخت یارانه در کشور را آغاز کرد، برخی اخبار در خصوص آزادسازی قیمت بنزین در فضای مجازی نیز مطرح شد؛ موضوعی که به سرعت توسط دولت تکذیب شد و آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری نیز اعلام کرد که بنزنی شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال از آن زمان تا کنون هرچند روز یکبار دوباره موضوع بنزین در شبکه‌های اجتماعی مطرح می شود. یک روز کمبود بنزین در صدر اخبار قرار می‌گیرد و روز دیگر افزایش قیمت تا ۱۸ هزار تومان در هر لیتر عنوان می‌شود. اخباری که هر بار با تکذیب همراه است و راه به جایی نمی‌برد.

این بار نیز خبری مبنی بر وضعیت نابسامان توزیع سوخت در جایگاه‌های سوخت‌رسانی در اکثر نقاط کشور در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس آن، جمعه شب دهم تیر ماه، برخی از پمپ بنزین‌های شهر تهران تعطیل بوده و از ارائه بنزین به مردم خودداری کرده‌اند.

بررسی‌های ایران اکونومیست البته نشان می‌دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، همچنین ایجاد بازار سیاه بنزین را طرح کردند. موضوعی که توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب شده است.

بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پمپ‌بنزین‌های تهران تعطیل نیستند و بازارسیاهی نیز در این زمینه وجود ندارد.

با این حال اگر هموطنان با مراجعه به پمپ بنزینی با مشکل دریافت سوخت مواجه شدند می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بنزین ، سهمیه بندی بنزین ، شرکت ملی پالایش

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بنزین سهمیه بندی بنزین شرکت ملی پالایش پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید